اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بخش راز و جرگلان خبر داد:

اجرای 929 طرح اشتغال کمیته امداد در راز و جرگلان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش راز و جرگلان از اجرای 929 طرح اشتغال کمیته امداد در سطح روستاهای و شهر های این بخش خبر داد.

اجرای 929 طرح اشتغال کمیته امداد در راز و جرگلان
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی موسی نورانی اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های مذکور اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال از محل بنگاه‌های زود بازده و صندوق اشتغال کمیته امداد تأمین شده است.
وی تصریح کرد: طبق رویکرد جدید کمیته امداد خانواده‌هایی که توان اجرای طرح‌های اشتغال رادارند شناسایی می‌شوند و برای اجرای طرح‌های اشتغال معرفی و دوره‌های آموزشی لازم را فرا می‌گیرند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش راز و جرگلان افزود: بیشتر از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توان اجرای طرح‌های اشتغال را دارند.
وی در ادامه به احداث هزار و 119 واحد مسکونی مددجویی شهری و روستایی طی چهار سال اخیر اشاره کرد و گفت: 678 مورد کمک به احداث مسکن، احداث سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام و طرح‌های عام‌المنفعه  انجام شده است.
نورانی یادآور شد: در حال حاضر نیز 350 واحد مسکونی در حال ساخت است که تا پایان سال جاری به مددجویان تحویل داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در سرفصل‌های متفاوت به خانواده‌های زیرپوشش خدمات رسانی می‌کند اظهار داشت: هم اکنون یک‌هزار و 128 دانش‌آموز و دانشجو در طول سال تحصیلی و ایام تعطیلات تابستان از برنامه‌های مختلف فرهنگی و تحصیلی استفاده می‌کنند.
بر پایه این خبر، 2 هزار و 802 خانوار در بخش راز و جرگلان زیر پوشش کمیته امداد هستند که علاوه بر دریافت مستمری ماهانه از دیگر خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول