اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی‌فقیه در کرمان صورت گرفت؛

آغاز جشن عاطفه‌ها در 406 پایگاه کمیته امداد کرمان‌

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده ولی‌فقیه در کرمان جشن عاطفه‌ها در 406 پایگاه کمیته امداد در سراسر استان کرمان آغاز شد.

آغاز جشن عاطفه‌ها در 406 پایگاه کمیته امداد کرمان‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ‌با حضور نماینده ولی‌فقیه در کرمان جشن عاطفه‌ها در 406 پایگاه کمیته امداد در سراسر استان کرمان آغاز شد.
آیت‌الله سیدیحیی جعفری، نماینده ولی‌فقیه در کرمان با حضور در پایگاه مرکزی جشن عاطفه‌ها در مرکز استان با تبریک میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از روز اول تأسیس، برکت فراوانی را برای مستضعفان و قشر محروم به همراه داشته است.
وی با قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری جشن عاطفه‌ها بیان کرد: قشرهای مختلف مردم همه ساله از برپایی چنین برنامه‌های خیرخواهانه استقبال کرده‌اند.
جعفری افزود: امیدواریم مردم متعهد، باایمان و ولایت‌مدار ما به فکر نیازمندان و قشرهای آسیب‌پذیر باشند و به طور گسترده در جشن عاطفه‌ها شرکت کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز با حضور در پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مناسبت جشن عاطفه‌ها ابراز کرد: جشن عاطفه‌ها روزی ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است که ملت انقلابی ایران لطف خود را به دنیا نشان می‌دهند.
جواد کمالی افزود: با تلاش کمیته امداد جو و فضایی فراهم شده تا بار دیگر شاهد مشارکت مردم در عواطف اعتقادی و دینی باشیم.
وی عنوان کرد: امروز به لطف خداوند و امام راحل تنها در استان کرمان 60 هزار دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و امکان تحصیل برای آن‌ها فراهم است.
کمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دیگر شاهد ترک تحصیل دانش‌آموزان به دلیل فقر مالی نیستیم و با خدماتی که از سوی نهادهای مردمی صورت می‌گیرد در دورترین نقاط نیز امکان تحصیل فراهم است.
وی با اشاره به خدمات متعدد کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بارزترین و شاخص‌ترین فعالیت این نهاد، پشتیبانی و حمایت از ادامه تحصیل دانش‌اموزان است تا آینده کشور با مشکل مواجه نشود.
کمالی ابراز کرد: مجموعه استانداری کرمان به طور مستمر و در بخش‌های مختلف همراه با کمیته امداد حضور دارد و تمام سعی خود را در این زمینه به کار می‌گیرد.
به گزارش فارس، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان مبلغ 200 هزار تومان و استانداری کرمان مبلغ 5 میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول