اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) کردستان:

17 هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد کردستان هستند

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در حال حاضر 17 هزار دانش‌آموز زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) کردستان هستند.

17 هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد کردستان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد صبح امروز در مراسم نمادینی که در مدرسه ابتدایی شهید بروجردی سنندج برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: این هفته یادآور رشادت‌ها، تلاش‌ها و ایثارگری‌های رزمندگانی است که دلیرانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس دستاوردهای زیادی برای ملت ما به ارمغان آورد، افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بهترین دستاورد دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بود.
وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که این انقلاب ما جهانی خواهد شد، اظهار داشت: بیداری اسلامی ایجادشده در منطقه یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در ادامه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اضافه کرد: همه مسئولان باید در تلاش برای اجرایی کردن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در مدارس باشند.
موسی‌نژاد تحرک و پویایی و پاکی و معصومیت را از شاخص‌های ویژه دانش‌آموزان دانست و اظهار داشت: این ویژگی‌ها در نسل جوان موجب پیشرفت و تعالی آن‌ها خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امسال هفدهمین سال برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور و با همکاری آموزش و پرورش، بسیج، کمیته امداد و... است.
وی از جمله اهداف برگزاری این جشن را همبستگی و تعامل اجتماعی، ترویج کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان ذکر کرد و گفت: هم اکنون 17 هزار دانش‌آموز تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) استان هستند.
امسال این جشن در 2 هزار آموزشگاه سطح استان برگزار شده و در سطح میادین هم پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر شده‌اند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول