اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

دفاع مقدس رویدادی بی‌نظیر در تاریخ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: دفاع مقدس یک رویداد بی‌نظیر و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و هیچ زمانی از یاد و خاطره مردم محو نمی‌شود.

دفاع مقدس رویدادی بی‌نظیر در تاریخ است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در مراسم یادواره شهدای شهرستان جم و تجلیل از 55 رزمنده پایگاه مقاومت شهید مصطفی خمینی جم اظهار داشت: دفاع مقدس یک رویداد بی‌نظیر و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و هیچ زمانی از یاد و خاطره مردم محو نمی‌شود.
وی افزود: هر روز که از دفاع مقدس می‌گذرد ارزش و اهمیت کار رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی بیشتر نمایان می‌شود و در شرایطی که از کمترین امکانات و تجهیزات نظامی برخوردار بودیم در برابر دشمنان ایستادیم و پیروز هم شدیم.
امام جمعه جم با تاکید بر اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا خاطرنشان کرد: با برگزاری یادواره شهدا نسل جدید با ناگفته‌های جنگ آشنا می‌شوند و مسئولان باید نسبت به تجلیل و تکریم شهدا و ایثارگران اهتمام ورزند. 
گنجی تصریح کرد: تمام داشته‌های ایران اسلامی از برکت وجود شهدا و ایثارگران است و مسئولان هیچ زمانی نباید از یاد شهدا غفلت کنند و تکریم خانواده شاهد باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
امام جمعه جم با اشاره مجدد به وضعیت تجهیزات ضعیف نظامی ایران در دوران دفاع مقدس بیان داشت: در سال‌های ابتدایی انقلاب در شرایطی دشمن به ما حمله کرد که ایران از لحاظ تجهیزات نظامی در حد بسیار پایین قرار داشت اما با رهبری‌های خردمندانه امام راحل، تبعیت مردم از ایشان و ایمان و توکل بر خدا چنان درسی به دشمن دادیم که طراحان جنگ هنوز نتوانسته‌اند رمز پیروزی دلیرمردان ایران زمین را درک کنند.
گنجی در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک شدن به ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان حساب ویژه‌ای روی این انتخابات باز کرده‌اند و در واقع دشمن در این دوره با رنگ و بوی جدیدی وارد صحنه شده و باید بیش از پیش هوشیار بود.
امام جمعه جم افزود: مشارکت حداکثری و انتخاب افراد ولایت‌مدار و ارزش‌گرا باید مورد توجه مردم قرار گیرد و باید تلاش و فعالیت دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کنیم و بار دیگر شکوه و عظمت نظام را به دشمنان نشان دهیم.
گنجی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام همواره با شکست مواجه شده است.
در این آیین معنوی و روحانی، تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات پرداختند و خواستار نهادینه شدن فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه شدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول