اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

حقانیت انقلاب اسلامی را با دفاع مقدس صادر کردیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با دفاع مقدس حقانیت انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر کردیم.

حقانیت انقلاب اسلامی را با دفاع مقدس صادر کردیم
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمدکاظم بهرامی در جمع مردم زنجان اظهار داشت: مردم ولایت مدار و انقلابی استان زنجان با حضور در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند.
وی با اشاره به همزمان بودن سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان با دفاع مقدس خاطرنشان کرد:‌ حضور در جمع مردم ولایتمدار و شهید پرور استان زنجان افتخار بزرگی برای همه مسئولان محسوب می‌شود.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه رزمندگان ایران با تمام وجود و مقتدرانه در جنگ تحمیلی مقابل استکبار ایستادند، ادامه داد: با ایثار و فداکاری رزمندگان، شهدا و عنایات الهی از مکتب اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کردیم.
وی با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت افزود: ایثار و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران فقط برای رضای خدا بوده است.
بهرامی با بیان اینکه با پیروزی در دفاع مقدس حقانیت انقلاب اسلامی را به اثبات رساندیم، اضافه کرد: این پیروزی بیانگر اخلاص جوانان و شهدا در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب است.
وی با تاکید بر اینکه رزمندگان خدا را حافظ و عامل پیروزی خود می‌دانستند، ادامه داد:‌ ما نیز اکنون به امر خدا و برای خدمت به مردم حرکت می‌کنیم.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به حماسه‌های رزمندگان در دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگ تحمیلی از اقتدار انقلاب اسلامی ایران دفاع کردیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، اضافه کرد: هم اکنون اقتدار نظام پس از گذشت دو دهه از جنگ تحمیلی هر روز افزایش می‌یابد.
بهرامی با اشاره به بیداری اسلامی در کشور‌های خاورمیانه و آفریقا اضافه کرد:‌ خیزش ملت‌های مسلمان به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی یک پدیده بسیار شگرف است که این موضوع نیز از نتایج انقلاب است.
وی با بیان اینکه تاثیر انقلاب اسلامی در خیزش‌های منطقه آغاز راه است، ادامه داد: مقاومت ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران موجب حیرت و الگو گیری برای همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان شده است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه رزمندگان اسلامی در جنگ ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب را شسکستند، ادامه داد:‌ افتخار آفرینی رزمندگان در جهان ماندگار شده است.
وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا و ایثارگران باید به افتخاری که فرزندانشان برای ایران و مکتب اسلام آفریدند افتخار کنند.
بهرامی با بیان اینکه حفاظت و حراست از دستاوردهای شهدا و انقلاب اسلامی از وظایف کنونی مسئولان و مردم است، تصریح کرد:‌ دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن امروز به شیوه‌های دیگری صورت می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم کشور محسوب می‌شود، که وظیفه خطیر و سنگینی دارد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه منصب قضاوت از جانب خداوند برای انبیا و اولیا خداوند در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: برقراری عدالت مهم‌ترین اولویت منصب قضاوت محسوب می‌شود.
وی با تاکید بر اراده و دانش رئیس قوه قضائیه اظهار داشت:‌ آیت‌الله آملی لاریجانی در راستای برقراری عدالت در جامعه و مبارزه با فساد ایستادگی و مقاومت می‌کند.
این مقام مسئول با بیان اینکه مردم کشور نیزاز اراده و مقاومت رئیس قوه قضائیه را در مبارزه با فساد آگاه هستند،‌ اضافه کرد: این سازمان بر مبنای قوانین و مقررات در راستای برقراری امنیت در کشور عمل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در امر خطیر قضاوت هوا و هوسی راه ندارد، ادامه داد:‌ قانون و قوه قضائیه موانع را از بین می‌برند و به منافع شخصی افراد توجه ندارند.
بهرامی با اشاره به اینکه برقراری عدالت و امنیت و برخورد با فساد را در جامعه یک جهاد است، خاطرنشان کرد:‌ حمایت مردم و به ویژه جوانان در رسیدن به این هدف موثر است.
وی با تاکید بر اینکه مردم ایران همیشه خواستار مبارزه با فساد هستند،‌ تصریح کرد: حفظ دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا یک وظیفه عمومی محسوب می‌شود.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: پابرجایی نظام اسلامی، احکام اسلامی و خون شهدا زمانی محقق می‌شود که همه قوه‌ها و مردم وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند.
وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران عزت کشور و مکتب تشیع است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول