اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

هفته دفاع مقدس هفته بصیرت و هوشیاری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هفته دفاع مقدس هفته بصیرت و هوشیاری است.

هفته دفاع مقدس هفته بصیرت و هوشیاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه جلوه‌های ایثار و بازسازی عملیات کربلای 2 در خرم‌آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته کنار زدن غفلت‌ها و نیز بصیرت و هوشیاری است.
وی افزود: در این هفته وظیفه خود را در برابر انقلاب اسلامی باید به خوبی پرداخت کنیم و افتخارات جاودان این استان را زنده نگه داریم.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان یادآوری شد: هشت سال دفاع مقدس دانشگاهی بود که تربیت یافتگان آن انسان‌هایی مؤمن، مخلص و خداترس بودند که عده‌ای از آنها به اوج قله رسیدند و عده‌ای هم این مسیر را هنوز ادامه می‌دهند.
میرعمادی خاطرنشان کرد: همه ما در رابطه با دفاع مقدس مسئول هستیم از این رو باید گفت: آیا فعالیت فرهنگی تأثیرگذاری در زمینه دفاع مقدس تاکنون انجام داده‌ایم اگر انجام نداده‌ایم وظیفه داریم که در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تأثیرگذاری دفاع مقدس در دو بعد اندیشه‌ها و رفتارها یادآور شد: در بعد تأثیرگذاری بر اندیشه‌های دفاع مقدس ثمراتی همچون شهادت طلبی و شهادت پذیری، اخلاص و قیام برای خدا، جانبازی و ایثار، روحیه پاکبازی، اعتماد به نفس، خودباوری و خود چاره‌اندیشی را به همراه داشت.
میرعمادی با اشاره به اینکه امروز عملیات‌های رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس در برخی از دانشگاه‌های جهان تدریس می‌شوند، گفت: با این حال آنها به دنبال تحلیل‌های مادی از این عملیات هستند و نمی‌توانند به راز و رمزهای معنوی موفقیت‌های رزمندگان در عملیاتی همچون عملیات بیت‌المقدس پی ببرند.
وی در ادامه با انتقاد از اینکه برخی از دستگا‌های لرستان می‌خواهند برنامه‌های غیر فرهنگی در ارگ تهران برگزار کنند گفت: مسئولان باید مانع معرفی فرهنگ لرستان با رقص در ارگ تهران بشوند.
میرعمادی تأکید کرد: در حالی که همه ذهن‌ها و فکرها باید به سمت دفاع مقدس باشد کسانی که نمی‌توانند در استان کاری کنند و جای کار ندارند مردم لرستان اجازه دستمال به دست گرفتن برای رقصیدن به آنها را نمی‌دهند و می‌خواهند سر از ارگ تهران در آورند و فرهنگ لرستان را اینگونه نشان دهد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ارگ مردم لرستان عملیات حاج عمران است، گفت: ما نمی‌خواهیم در تهران دستمال به دست بگیرند و برقصند زیرا فرهنگ غنی لرستان زیر سؤال می‌رود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه از نمایش چهره غیر واقعی از لرستان در خارج از استان به شدت انتقاد کرد.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه تأکید کرد: بعضی از مسائل واقعا گاهی برای انسان سنگین و دشوار است در حالی که مردم لرستان و جوانان این مرز و بوم دارای شاخص هایی چون ولایت مداری، حماسه‌سازی، گذشت، جانبازی، شهامت، شجاعت و غیره هستند اما چهره‌ای که از لرستان در خارج از استان جلوه داده می‌شود غیر از چهره واقعی آن است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول