اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه علی سپاه شاهرود:

ارتقای بصیرت از اهداف حلقه‏های صالحین است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه امام علی (ع) سپاه ناحیه شاهرود گفت: هدف از تشکیل حلقه‏های صالحین ارتقای بینش، بصیرت و معرفت بسیجیان است.

ارتقای بصیرت از اهداف حلقه‏های صالحین است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز به منظور بررسی فعالیت‏ها و برنامه‏های حلقه‏های صالحین به همراه شورای حوزه امام علی (ع) سپاه ناحیه شاهرود از پایگاه عاشقان ولایت بازدید کرد.
وی در این بازدید ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تاکید بر زنده نگهداشتن یاد شهدا اظهار داشت: برنامه‏های امسال در راستای تشکیل و اداره حلقه‏های صالحین در پایگاه‏‏ها ابلاغ شده است.
فرمانده حوزه امام علی (ع) سپاه ناحیه شاهرود تصریح کرد: تمام تلاش اعضا باید در راستای رشد و پیشرفت حلقه‏های صالحین در کنار تمام برنامه‏های ابلاغی پایگاه باشد.
اسماعیلی هدف مهم تشکیل این حلقه‏ها را ارتقای بینش، بصیرت و معرفت در بین بسیجیان عنوان کرد.
وی افزود: با توجه به هجمه‏های دشمن و تمرکز آن بر جوانان جامعه بسیج به عنوان یک نیروی مردمی و در خدمت مردم وظیفه خود می‏داند تا با اجرای برنامه‏های مختلف جامعه و به ویژه جوانان را در مقابل این هجمه واکسینه کند.
فرمانده حوزه امام علی (ع) سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: نظام صالحین و تشکیل این حلقه‏ها و بهره‏برداری درست از شرکت‏کنندگان در حلقه‏ها این هدف را محقق خواهد کرد.
همچنین در ابتدای این برنامه فرمانده پایگاه عاشقان ولایت توضیحاتی از برنامه‏های انجام شده حلقه‏های صالحین این پایگاه ارائه کرد.
در این بازدید شورا و اعضای حلقه صالحین پایگاه عاشقان ولایت نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول