اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای پایداری مشهد:

دفاع مقدس باید به بطن جامعه وارد شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای پایداری مشهد گفت: در هفته دفاع مقدس باید همه تلاش کنند تا دفاع مقدس به متن مردم برده شود.

دفاع مقدس باید به بطن جامعه وارد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد حامد صادقی با بیان این مطلب اظهار داشت: فرهنگسرای پایداری با همین هدف در هفته دفاع مقدس با همکاری مردم محله به خصوص افرادی که در مساجد فعال هستند به مرور خاطرات جنگ در قالب نمایشگاه پرداخته است.
مدیر فرهنگسرای پایداری مشهد با بیان این که معرفی سرداران شهید و الگوسازی آنها در میان نسل جوان و نوجوان از مهم‌ترین اهدافی است که این فرهنگسرا دارد، ادامه داد: که در هفته دفاع مقدس با پخش کلیپ  و نماهنگ و گزیده از زندگینامه 15 سردار شهید مرور و به مردم معرفی می‌شود.
صادقی تصریح کرد: سعی شده در این هفته بدون ایجاد مزاحمت در خیابان‌ها و ایجاد ترافیک به نقش مردم و ایثارگری‌های آنها در زمان جنگ در قالب عکس بنر و نمایش فیلم در نمایشگاه‌های که در سطح شهر در همین ارتباط  به نمایش گذاشته می‌شود.
مدیر فرهنگسرای پایداری مشهد خاطرنشان کرد: از موضوعاتی که در این هفته به آن پرداخته خواهد شد نقش مقام معظم رهبری در هشت سال دفاع مقدس است و تاثیر حضور ایشان در جبهه های حق علیه باطل است که مورد بحث برسی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول