اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان البرز برگزار شد؛

گردهمایی شاعران دفاع مقدس در فردیس کرج‌

خبرگزاری فارس: در هفته دفاع مقدس شاعران دفاع مقدس در فردیس کرج دور هم جمع شدند.

گردهمایی شاعران دفاع مقدس در فردیس کرج‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این مراسم که امروز برگزار شد امام جمعه فردیس بر ترویج فرهنگ شهادت در بین جوانان امروز تأکید کرد و گفت: مسئولان باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی گام‌های مهمی را در جهت ارتقای فرهنگ شهادت و ایثار در بین مردم و به ویژه جوانان بردارند.
علی اکبر ایمانی ادامه داد: امروز دشمن درصدد است تا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دوران هشت سال دفاع مقدس را دچار خدشه کند لذا باید هوشیارانه در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کرد و به دشمنان فهماند که نوجوانان و جوانان ایرانی دست از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس بر نخواهد داشت.
وی افزود: نباید اجازه دهیم که گذر زمان دوران هشت سال دفاع مقدس را به دست فراموشی بسپارد، در این راستا لازم است با اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین نشست‌های تخصصی نسل امروز را با این دوران آشنا کنیم.
امام جمعه فردیس تأکید کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرات بسیار زیادی را به همراه دارد لذا بیان آن خاطرات و بازگو کردن خاطرات شب‌های عملیات می‌تواند نسل امروز را به آن دوران نزدیک کند.
ایمانی تصریح کرد: یکی از مهمترین راه‌های تأثیرگذار در ترویج فرهنگ دفاع، شعر دفاع مقدس است که باید در این زمینه اقدامات اساسی نیز انجام شود.
وی افزود: دستگاه‌های متولی فرهنگ در این زمینه باید بیش از گذشته فعال باشند و با اجرای برنامه‌های فرهنگی زمینه توسعه و ترویج فرهنگ دفاع و شهادت را فراهم کنند.
امام جمعه فردیس گفت: تقوا، شجاعت، ولایتمداری و ایمان به خداوند از مهمترین شاخصه‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که توانستند با تکیه بر این عوامل در تمام مراحل پیروز و موفق باشند.
وی ادامه داد: نسل امروز با پیروی از رزمندگان اسلام و با الگو گرفتن از آنان می‌توانند ادامه دهنده راه آنها باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول