اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی؛

کتاب مصور خاطرات دفاع مقدس رونمایی شد

خبرگزاری فارس: نخستین کتاب مصور خاطرات دفاع مقدس ویژه کودکان و نوجوانان با تکنیک فتوکلاژ در خراسان جنوبی رونمایی شد.

کتاب مصور خاطرات دفاع مقدس رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در رونمایی از نخستین کتاب مصور و فیلم کوتاه نقاشی در حوزه دفاع مقدس در منزل جانباز علیدوستی اظهار داشت: در صحنه‌های جنگ به مقداری که ایمان و تقوا بیشتر بود خلوص و نشاط در صحنه‌های جنگ نیز بیشتر نمایان می‌شد.
غلامرضا طاهری به ضرورت مخاطب‌سازی برای ترویج فرهنگ جبهه‌ها تأکید کرد و افزود: برای این کار باید توجه مردم را به سمت جنگ جلب کنیم که در این راستا گام‌های اولیه آن برداشته شده است.
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: بی‌توجهی به ایثارگران از معضلات فرهنگ دفاع مقدس است.
طاهری تصریح کرد: خداوند در قرآن وعده بهشت را به کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند داده چه کسانی که در این راه کشته شوند و یا بکشند.
 
*خالق هنر دوران دفاع مقدس ایثارگران و جانبازان هستند
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی نیز گفت: ایده رونمایی از آثار هنری در منازل ایثارگران و جانبازان از طرف رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور  توسط بخش نامه‌ای ابلاغ شده است.
حسن مجنونی افزود: خالق هنر دوران دفاع مقدس ایثارگران و جانبازان هستند که بهتر است رونمایی در منازل صاحبان این آثار باشد.
وی ادامه داد: در سال‌های آینده نیز رونمایی از آثار هنری در منازل ایثارگران برگزار می‌شود تا با این کار تجلیل و رونمایی از آثار آنها را داشته باشیم.
معاون فرهنگی بنیاد حفظ ‌آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان ‌جنوبی نیز گفت: از نظر منابع علمی و خاطرات رزمندگان غنی هستیم.
مهدی نیازی افزود: این کتاب نخستین جلد کتاب از سری خاطرات دوران دفاع مقدس جانباز و ایثارگر علیدوستی به چاپ رسیده که چاپ این کتاب به صورت سلسله‌وار است.
وی تصریح کرد: چاپ کتاب دفاع مقدس به سبک فتوکلاژ برای نخستین بار در حوزه دفاع مقدس انجام شده است.
نیازی ادامه داد: این کتاب به همت معاون فرهنگی و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهیه و در 3 هزار تیراژ به چاپ می‌رسد.
معاون فرهنگی بنیاد حفظ ‌آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان ‌جنوبی با اشاره به تهیه فیلم کوتاه نقاشی گفت: این فیلم با عنوان نقاشی با موضوع شهدای گمنام تهیه شده است.
وی با اشاره به اینکه این فیلم با همت معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تهیه شده است، خاطرنشان کرد: این فیلم به زودی از شبکه سه سیما نمایش داده می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول