اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی:

جشنواره رضوی با یک دید فراگیر همراه شود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: نگاه به جشنواره رضوی باید یک دید استمراری و فراگیر باشد.

جشنواره رضوی با یک دید فراگیر همراه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی رحیم‌آبادی صبح امروز در جمع مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: امام رضا(ع) می‌فرمایند اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بدانند به حقیقت ما اهل بیت(ع) پی خواهند برد که این همان چیزی است که نسل جوان ما با حقیقت آن آشنا نیستند.
وی حقیقت اهل بیت(ع) را زیر مجموعه‌ای از عوامل الهی دانست و گفت: جامعه ما به معنی واقعی کلمه اسلام پی نبرده و هنوز در مراحل اولیه قرار دارد.
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی ادامه داد: در این جشنواره که کمی سلیقه‌ها نیز در آن وارد شده باید رسالت و حقیقت اهل بیت(ع) را عملا به مردم بشناساند.
رحیم‌آبادی با تأکید تلفیق هنر با فرهنگ رضوی، افزود: نباید از این جشنواره برداشت سطحی شود که پرداختن به اصل این موضوع بسیار ضروری است و نیاز به اقدامات عمیق و فراگیر دارد.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی ایجاد شده در جامعه تصریح کرد: جشنواره رضوی باید به صورت فراگیر به زوایای اخلاقی، رفتاری و معرفتی امام رضا(ع) بپردازند تا بتواند به عنوان راهکاری مؤثر برای مقابله با این تهاجم مطرح شود.
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی از راهکارهای ترویج فرهنگ رضوی به تربیت متخصصان پیرامون جریان ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه اشاره کرد.
رحیم‌آبادی یادآور شد: نقش حوزه‌های علمیه در تربیت متخصصان بر هیچ‌کس پوشیده نیست که تقویت کمی و کیفی آن همت تمامی مسئولان نظام اسلامی را می‌طلبد.
وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در ترویج فرهنگ رضوی دارند لذا باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول