اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان جنوبی:

پیام جشنواره رضوی پویایی فرهنگ تشیع است

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین پیام جشنواره رضوی، اعتلا و پویایی فرهنگ تشیع است.

پیام جشنواره رضوی پویایی فرهنگ تشیع است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد قریب صبح امروز در جمع مسئولان ارشاد خراسان جنوبی اظهار داشت: جشنواره فرهنگ و هنر رضوی مؤثرترین وسیله برای ارتقای فرهنگ پژوهش در کشور است.
وی پیرامون میزان تأثیرگذاری برپایی اینگونه جشنواره‌ها گفت: مهم‌ترین وسیله برای ارزیابی عملکرد آن سنجش میزان تأثیرگزاری جشنواره بر اقشار مختلف در جامعه است.
قریب ادامه داد: برگزاری این گونه جشنواره‌ها می‌تواند مؤثرترین گام در راستای ترویج فرهنگ دینی در میان قشر جوان باشد.
وی افزود: مهم‌ترین معیاری که مسئولان باید در این گونه جشنواره‌ها رعایت کنند این است که اثرگذاری جشنواره با توجه به منابع مالی که در آن هزینه شده است بر مخاطبان مؤثر باشد.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی تصریح کرد: پویایی فرهنگ پژوهشی کشور، ترویج فرهنگ ولایت و آشنایی مردم با سیره اهل بیت(ع) از مهم‌ترین اثرات این جشنواره بر جامعه است.
قریب با بیان اینکه تشویق فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می‌تواند از دیگر اثرات این جشنواره باشد، گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و مذهبی نظیر این جشنواره اوقات فراغت قشر جوان را پر کرده و مانع آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اعتلا و پویایی فرهنگ تشیع و معرفی آن به جهانیان در گرو برگزاری صحیح این قبیل از جشنواره‌ها بوده و این امر اساسی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و نظر‌سنجی از مردم دارد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول