اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی استقبال گسترده مردم؛

نمایشگاه آیه‌های ایثار شهرکرد تمدید شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قمر بنی هاشم(ع) از تمدید مدت برپایی نمایشگاه آیه‌های ایثار در شهرکرد تا هشتم مهرماه جاری خبر داد.

نمایشگاه آیه‌های ایثار شهرکرد تمدید شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر بابااحمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مدت یک هفته برپایی این نمایشگاه قریب 30 هزار نفر از برنامه‌های متنوع و غرفه‌های 45 گانه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در رحمتیه شهرکرد بازدید کردند.
وی افزود: در این نمایشگاه به‌مدت یک هفته هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا، عملیات بیت‌المقدس 4 و والفجر 10 به صورت نمادین توسط گروه هنری رزمی اجرا می‌شود که مورد استقبال بازدید کنندگان بی‌شماری قرار گرفته است.
بابااحمدی با اشاره به غرفه‌های این نمایشگاه، گفت: نمایش آثار و دستاوردهای دفاع مقدس، عشایری، روحانیت و طلاب، روابط عمومی و تبلیغات، تعاون و ایثارگران، بسیج دانش آموزی و دانشجویی، حجاب و عفاف، کتاب، ماکت‌های عملیاتی و ادوات و تجهیزات سنگین، نیمه سنگین و سبک از غرفه‌های نمایشگاه بزرگ آیه‌های ایثار در شهرکرد است.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قمر بنی هاشم(ع) نشر آرمان‌های شهدا را ضروری دانست و ادامه داد:‌ رزمندگان اسلام به طور مکرر در وصیت‌نامه خود جایگاه امام، ولایت و به ویژه امام زمان(عج) و ولی فقیه را مورد تاکید قرار داده و رهبری امام و ولی فقیه را به عنوان کسی که از سوی خداوند متعال در مکتب ما، اطاعت فرمانش واجب است، مورد تاکید قرار داده‌اند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون دفاع مقدس، گفت: دوران هشت ساله‌ دفاع مقدس به فرموده‌ فرمانده معظم کل قوا اوج افتخارات ملت ایران است، برهمین اساس برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌ریزی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.
بابااحمدی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر بخواهیم انقلاب و کشور بیمه باشد، باید این شور و شوق، این حرکت عمومی و بسیج ملت را روز به روز تقویت کنیم و با بررسی درست دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، حرکت جدی تحقیقاتی و علمی پیرامون موضوع صورت گیرد. 
وی با اشاره به کارنامه سپاه در انقلاب اسلامی، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه مقطع از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی همواره نقش محوری را در برابر تهدیدات و مشکلات امنیتی که برای نظام به وجود آمده داشته و همواره وظیفه خود را مقابله با اینگونه خطرات دانسته است.
بابااحمدی با بیان انعطاف پذیری و نقش‌پذیری‌های متنوع سپاه ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه‏ای زرین و درخشان داردکه این مهم به خاطر یکی از خصوصیات اصلی سپاه است که انعطاف پذیری در ساختار آن است و می‌تواند از پایین‌ترین تا بالاترین نقطه شرایط خود را متناسب با تهدیدات روز تنظیم کرده و تغییر دهد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول