اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

جشن عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور، جشن عاطفه‌ها به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

جشن عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عبدالمجید فرهادی عصر امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای این استان، مشارکت و همراهی رسانه‌ها را لازمه پیشبرد اهداف کمیته امداد در کمک به نیازمندان بوده که صدا و سیما در این زمینه به شکل مطلوبی، کمیته امداد را یاری کرده است. 
 مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعلام شروع جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها، افزود: کمیته امداد با 130 پایگاه ثابت و سیار در سطح این استان، آمادگی کامل برای دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست کهگیلویه و بویراحمد را داشته که با جمع آوری کمک‌‍های مردمی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به دست دانش‌آموزان نیازمند می رساند.
 وی بیان کرد: جشن عاطفه ها برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، بسیج مستضعفین و فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود که امسال با رویکرد مدرسه محوری برگزار شده است.
فرهادی با بیان اینکه از امروز این جشن در سراسر استان آغاز شده، مدرسه محوری را رویکرد این نهاد در برگزاری جشن عاطفه ها دانست و گفت: درآمد جشن عاطفه ها هر مبلغی باشد برای کمک به دانش‌آموزان استفاده می‌شود که در این زمینه لازم است دانش‌موزان و مدرسه مشارکت خوبی در این جشن داشته باشند.
فرهادی ادامه داد: همکاری همه ادارات و مدارس در این طرح بسیار موثر بوده ولی اگر صدا و سیما و رسانه‌ها نباشد سایر تلاش ها به جایی نمی رسد.
وی، فراهم شدن زمینه کمک خیرین به دانش‌آموزان بی بضاعت را توفیقی خواند که نصیب هر کسی نمی‌شود.
مدیرکل کمیته امداد با دعوت از مردم، خیرین و نیکوکاران برای اهدا کمک‌های خود به دانش‌آموزان، اضافه کرد: فراهم کردن زمینه تحصیل راحت‌تر برای یک دانش‌آموز موجب صالحات و باقیات می‌شود که لذت و شیرینی آن قابل وصف نیست.
مدیرکل صدا و سیما نیز در این دیدار گفت: هدف کمیته امداد و صدا و سیما در کمک به محرومان در یک راستا بوده و این سازمان هر کمکی را که لازم باشد در امر اطلاع رسانی انجام می‌دهد.
مسلم رحیمی افزود: پوشش جشن عاطفه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش های خبری رادیو و سیما، برنامه صبح دنا در روزهای اجرای این جشن چشمگیر خواهد بود و تلاش می کنیم تا با استقرار فرستنده های خود، ارتباط های مستقیمی را با پایگاه های جمع اوری برقرار کند.
وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما همانند کمیته امداد زیر نظر مقام معظم رهبری است و طبیعتا از هیچ تلاشی برای تقویت نظام دریغ نمی‌کند.
رحیمی با تقدیر از خدمات شایسته کمیته امداد به محرومان، بر لزوم اطلاع‌رسانی خدمات این نهاد تاکید کرد و گفت: امروز بیش از گذشته باید اقتدار نظام را به مردم نشان دهیم.
 وی همکاری نیروی انتظامی را در پوشش بهتر این مراسم ضروری دانست و تصریح کرد: ایجاد پایگاه‌های کمک به دانش‌آموزان در خود مدارس می‌تواند زمینه افزایش مساعدت مردم و والدین را فراهم کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول