اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم خبر داد:

اجرای طرح‌های ویژه پلیس در ایام مدرسه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جهرم از اجرای طرح‌های ویژه پلیس در ایام مدرسه به منظور ایجاد آرامش والدین و دانش‌آموزان خبر داد.

اجرای طرح‌های ویژه پلیس در ایام مدرسه
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، غفار محمدی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجربه موفق و تعامل سازنده پلیس با مسئولان و مربیان مدارس، دانش‌آموزان و اولیای آنها در عرصه‌های آموزشی کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی، برگزاری نمایشگاه‌های ویژه دانش‌آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی، ارائه آموزش‌های چهره به چهره در مدارس و واگذاری نقش‌های سازنده به همیاران پلیس، فواید درخشانی در عرصه‌های گوناگون زندگی اجتماعی و ارتقای قانونمندی و قانون‌پذیری بر جای گذاشته است.
وی افزود: نیروی انتظامی مصمم است با استعانت از خداوند متعال و برخورداری از این دستمایه گرانبها و با جلب مشارکت بیشتر و بهتر خانواده بزرگ تعلیم و تربیت، ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب، فضای اجتماعی سالم و با نشاط را برای شکوفایی، نوآوری و پیشرفت  قشرهای مختلف جامعه به ویژه دانش‌آموزان فراهم کرده تا شاهد شکوفایی استعدادها و بالندگی بیش از پیش فرزندان ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها باشیم.
رئیس پلیس انتظامی جهرم با اشاره به اجرای طرح‌هایی به منظور ایجاد آرامش خاطر والدین و دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: با استقرار پلیس در جلوی درب مدارس (به ویژه مدارس دخترانه) و در طول مسیر، با مزاحمان خیابانی و موتورسواران مزاحم برخورد جدی به عمل می‌آید و طرح‌های کنترلی و ترافیکی ویژه‌ای  نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه اگر دانش‌آموزان در راه مدرسه دچار مشکل شدند بلافاصله مسئله را با والدین خود، اولیای مدرسه و یا پلیس در میان بگذارند، بیان داشت: دانش‌آموزان باید به افراد غریبه اعتماد نکرده و از همراه یا سوار شدن به خودروی آنها خودداری کنند و در صورت گم شدن، به پلیس مراجعه و از آنها کمک بخواهند.
این مسئول از دانش‌آموزان خواست که از معاشرت با افرادی که نمی‌شناسند و یا اختلاف سن‌شان با آنها بسیار است، پرهیز کرده و برای تردد خود از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
محمدی با بیان اینکه والدین هیچ‌گاه فرزندان خود را به گمان اینکه مرتب در مدرسه حاضر می‌شوند به حال خود رها نکنند، عنوان کرد: لازم است که والدین با توجه ویژه، کنترل و مراقبت خود حامی و یاور فرزندان خود باشند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول