اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

محصول نهایی خدمات پلیس امنیت است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: محصول نهایی خدمات پلیس امنیت است که بر این مبنا با شعار محوری امسال " سهم من از امنیت و آرامش " برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان اجرا می‌شود.

محصول نهایی خدمات پلیس امنیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرتیپ دوم پاسدار رضا محمدی یگانه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور آشنایی بیشتر مردم با توانمندی های پلیس یکهزار برنامه در سراسر این استان در هفته نیروی انتظامی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: برگزاری همایش راهوران محلی، افتتاح نمایشگاه، تجلیل از شهروندان قانون‌مدار در امر ترافیک، اعزام تیم‌های پزشکی با ارایه ویزیت رایگان و داروهای رایگان به روستاهای محروم، نواختن زنگ انضباط اجتماعی و همایش فرهنگ یاران ترافیک از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.
محمدی یگانه اضافه کرد: نشست‌های تخصصی و علمی با حضور استادان دانشگاهی، افتتاح پروژه‌های عمرانی در گناوه و دشتستان، برگزاری صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان و توزیع 10هزار پیک خبری و تجلیل از راهوران محله از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته انجام می شود.
وی بیان کرد: ناجا یک سازمان منحصر به فرد است که از لحاظ گستردگی جغرافیایی، تنوع ماموریت و خدمت‌گیرندگان دامنه وسیعی از مردم را شامل می‌شود که نیازمند ارتباط تنگاتنگ بین مردم واین سازمان است.
فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: مردم برای ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت وظایفی به دوش دارند که مهم‌ترین آن مقید بودن به قوانین پس از تصویب است که در کنار آن‌ها نهادهای اجتماعی مردم نهاد قبل و بعد از اقدام پلیس در راستای امنیت پایدار وظایف مهمتری بر دوش دارند تا زنجیره جرم از بین برود.
وی نقش خبرنگاران و رسانه‌های مکتوب و شنیداری را در ایجاد احساس امنیت در جامعه مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: وظیفه داریم برای همه مردم فارغ از طرز فکر و آیینشان امنیت برقرار کنیم که در این راستا رسانه ها می‌توانند به پلیس کمک اساسی کنند.
محمدی یگانه گفت: 185 جلسه در سطح مدارس استان بوشهر توسط کارشناسان و فرماندهان در زمینه پیشگیری‌های اجتماعی و مواد مخدر، 12 جلسه آموزشی در دانشگاه ها، 155 نشست کارشناسان نیرو با مردم در مساجد، 63 برنامه رادیویی و 29 برنامه تلویزیونی از صدا و سیمای مرکز بوشهر در کنار نمایش چهار فیلم مستند 15 دقیقه ای از زندگی شهیدان بحرالعلوم، بحرانی، متولی و فرزان از شهدای نیروی انتظامی استان بوشهر از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.
هفته نیروی انتظامی از 13 تا 19 مهرماه است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول