اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه مازندران با خانواده‌های شهدا

خبرگزاری فارس: بعدازظهر امروز هیئت رییسه دانشگاه مازندران به دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانشگاهی رفتند.

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه مازندران با خانواده‌های شهدا
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، احمد احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران به همراه معاونان، مدیران و معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه و اعضای ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس دانشگاه مازندران، به دیدار پنج خانواده شهید و ایثارگر دانشگاهی رفتند.
مسئولان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران با حضور در منازل خانواده‌های شهیدان مستانی، اسماعیل‌زاده، ضابط‌پور، قنبری و خاکپور از نزدیک با خانواده‌هایشان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار  احمدپور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس است.
وی گفت: حضور مقتدرانه امروز رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نتیجه رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های ایثارگران جنگ تحمیلی است که برای استقلال کشورشان جهاد در راه خدا را برگزیدند.
سرپرست دانشگاه مازندران با بیان این سخن از امام راحل که دانشگاه مبدأ همه تحولات است، خاطرنشان کرد: اگر ما امروزه به‌عنوان ابر قدرت فکری، علمی و ایدئولوژی قلمداد می‌شویم و در بسیاری از زمینه‌ها پیشی داریم به برکت خون شهداست و این‌ها بیانگر پیشرفت علمی ایران در همه ابعاد از جمله هوا فضا، انرژی هسته‌ای و ... است که همه اینها را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها هستیم.
احمدپور هفته دفاع مقدس را فرصت مغتنمی برای یادآوری فداکاری‌های رزمندگان کشورمان برشمرد و خاطرنشان کرد: این ایام بهترین فرصت برای معرفی ‌ارزش‌های مورد نظر شهدا و ایثارگران به جوانان است.
همچنین در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام یزدانی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران نیز طی سخنانی با بیان خاطرات مردان بزرگ تاریخ 8 سال دفاع مقدس در باب شهادت اذعان داشت: جهاد و شهادت همواره در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به گونه‌های متفاوت ادامه دارد و دفاع همچنان باقی است.
وی افزود: هر فردی که در نظام جمهوری اسلامی ایران، در راه رضای خداوند مشغول به فعالیت است کاری جهادگونه دارد و اینها ادامه‌دهنده راه شهیدان غیور 8 سال دفاع مقدس است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول