اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین کتاب زندگینامه ‌شهیدان جهادگر گیلانی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: در نهمین یادواره شهدای جهادکشاورزی گیلان از نخستین کتاب زندگینامه 87 شهید جهاد گیلان رونمایی شد.

نخستین کتاب زندگینامه ‌شهیدان جهادگر گیلانی رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اردشیر روحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بعد از ظهر امروز در نهمین یادواره شهدای جهاد کشاورزی گیلان در سالن شهدای این سازمان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات، مقاومت، ایثار، شهادت و ایستادگی کم‌نظیر امت بزرگوار، رزمندگان دلاور اسلام به ویژه سنگرسازان بی‌سنگر در مقابل دشمنان است، دشمنانی که دین و آیین و سرزمین مقدس اسلامی را هدف آماج حملات ناجوانمردانه خود قرار داده بودند.
روحی با اشاره به نعمت‌ها و ویژگی‌های دوران دفاع مقدس ادامه داد: تقویت ارزش‌های اسلامی و انقلابی، مردمی‌تر شدن انقلاب اسلامی، ایجاد اتحاد و یکپارچگی بیشتر در آحاد جامعه و انسجام بیشتر بنیان‌ها و ستون‌های نظام در مقابل دشمنان، برخی از این نعمت‌هاست.
این مسئول، تاثیر نقش تبعیت از ولایت مطلق فقیه در مقابل توطئه‌ها، ایجاد اعتماد به نفس و تقویت خودباوری و خوداتکایی در کشور را از جمله نعمت‌ها و ویژگی‌های دوران دفاع مقدس ذکر کرد.
وی گفت: این نعمت‌ها نقش به‌سزایی در تداوم اهداف عالیه انقلاب و ساختن ایرانی سربلند با منویات و رهبری‌های فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دارد.
روحی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس جهادگران قبل از هر رزمنده جلوی خاکریز را می‌زدند و پس از عملیات به پاکسازی منطقه می‌پرداختند و کار پشتیبانی جنگ را به عهده داشتند.
وی با اشاره به اینکه امروز باید خودمان را حفظ کنیم و خطوط را بشناسیم، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 افراد از مسیر ولایت دور شدند و با توجه به اینکه خود را حامی ولایت می‌دانستند در مسیر غلط قرار گرفتند و راه را اشتباهی رفتند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، دفاع مقدس را بارزترین نقطه عطف تاریخ حماسی و سیاسی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس به نام رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مردانی حاصل شد که تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های متعالی اسلام ناب محمدی(ص) و موجودیت میهن عزیزمان در کف اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری حکیمانه و مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام راحل حماسه‌ای را خلق کردند که جهانیان را به تحسین وا داشت.
به گزارش فارس، در نهمین یادواره شهدای جهادکشاورزی گیلان از نخستین کتاب زندگینامه 87 شهید جهاد گیلان رونمایی و به چهار نفر از گردآورندگان این اثر ارزشمند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول