اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور پرشور مردم؛

یک شهید گمنام در سمنان تشییع می‏شود

خبرگزاری فارس: فردا فضای شهرستان سمنان با مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در پردیس شهدای دانشگاه سمنان به بوی خوش ایثار و شهادت معطهر میشود.

یک شهید گمنام در سمنان تشییع می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان فرماندار شهرستان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در هشت سال دفاع مقدس، حضور پیکر مطهر این شهید گمنام را در شهرستان و دانشگاه سمنان نعمتی معنوی برای جوانان و دانشجویان برشمرد.
وی بیان داشت: به واسطه رشادت‏ها و از جان گذشتن شهدایی این چنین است که جوانان امروز در امنیت و آرامش به کسب علم و دانش می‏پردازند و برای مملکت افتخار می‏آفرینند.
همتیان با اشاره به اینکه این شهید گمنام در سن 21 سالگی در عملیات بیت‏المقدس به شهادت رسیده است، ادامه داد: در سوگ شهادت امام صادق (ع) و در هفته دفاع مقدس، برای نخستین بار با حضور جوانان و اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام در دانشگاه سمنان شاهد جایگاه والای شهدا در قلوب مردم برای بار دیگر خواهیم بود.
معاون دانشگاه سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه ستاد خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه با مشخص شدن کمیته‏های مربوطه تشکیل شده و مقدمات کار را فراهم آورده است، بیان داشت: دانشجویان و دانشگاه سمنان با آمادگی کامل در انتظار ورود این شهید گرانقدر هستند.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه سمنان و مسئول کمیته اجرایی ستاد خاکسپاری در دانشگاه سمنان نیز با بیان اینکه در دوشنبه شب در محل مسجد دانشگاه سمنان مراسم شب وداع با شهید بعد از نماز مغرب و عشا و زیارت عاشورا، مداحی و عزاداری و سخنرانی برای بزرگداشت این شهید برگزار خواهد شد، از عموم دانشجویان خواست به پاس تقدیر از این شهید گمنام در این مراسم شرکت کنند.
حسینعلی احسانی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس استان سمنان نیز در این جلسه به جایگاه رفیع شهدا در نزد خدا اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری مراسم با شکوه تشییع و خاکسپاری این شهید و شرکت در مراسم وظیفه همگان به خصوص جوانان است.
وی به پیگیری‏های به عمل آمده برای حضور این شهید گرانقدر در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم مراسم به یاد ماندنی دیگری در روز سه‏شنبه با حضور مردم شهیدپرور شهرستان در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مطهر رقم بخورد.
در پایان فرماندار سمنان از خانواده‏های معظم شهدا و جوانان و دانشجویان و اصناف و بازاریان و عموم مردم شهیدپرور شهرستان سمنان دعوت کرد تا در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری این شهید جوان گمنام که راس ساعت هشت صبح از ضلع جنوبی میدان سعدی محل تشییع شهدای هشت سال دفاع مقدس (کانون فرهنگی بسیج) تا میدان مشاهیر و سپس 9 صبح با حضور در دانشگاه سمنان برای اقامه نماز و مراسم خاکسپاری در محل پردیس شهدای دانشگاه شرکت پرشور داشته و بار دیگر تجدید میثاق خود را با آرمان‏های شهدا و امام شهدا به منصه حضور رسانند.
لازم به ذکر است؛ هماهنگی لازم برای ایاب و ذهاب مردم شریف و ولایتمدار سمنان بعد از تشییع از میدان سعدی در میدان مشاهیر به سمت دانشگاه سمنان ساعت 9 صبح به عمل آمده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول