اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور عالی مقام معظم رهبری؛

نخستین اجلاسیه سرداران شهید بروجن برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین اجلاسیه سرداران، فرماندهان و 470 شهید شهرستان بروجن با حضور دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری برگزار شد.

نخستین اجلاسیه سرداران شهید بروجن برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرماندار شهرستان بروجن بعدازظهر امروز در نخستین اجلاسیه سرداران، فرماندهان و 470 شهید شهرستان بروجن، اظهار داشت: این اجلاسیه به منظور بزرگداشت یاد و خاطره 470 شهید، 13 سردار و پنج فرمانده شهید این شهرستان برگزار شده است.
فتاح کرمی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم برگزاری صوری یادواره‌های شهدا، گفت: در این اجلاسیه سعی شده است تا با ترسیم خطوط آینده این مسیر این یادواره هرچه پربارتر و به ماندگارترین شکل برگزار شود.
کرمی ترویج آرمان‌های شهدا در بین نسل جوان را از مهم‌ترین اهداف برپایی این اجلاسیه برشمرد و گفت: در این اجلاسیه باید سعی کنیم تا آرمان‌های شهدا را بیش از پیش در بین نسل جوان گسترش دهیم.
فرماندار شهرستان بروجن برگزاری اجلاسیه شهدا به صورت شهرستانی را موجب ایجاد اتحاد بیشتر در بین دست‌اندرکاران برنامه‌‌های فرهنگی عنوان و تاکید کرد: برهمین اساس همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس چندین اجلاسیه شهدا در شهرهای گندمان، بلداجی، فرادنبه، سفیددشت و روستای دهنو همراه با دعای ندبه وکمیل برگزار شد.
وی تصریح کرد: برگزاری همایش عصر خاطره با حضور هنرمندان و دانشجویان، چاپ و انتشار سفیر ققنوسیان در 6 ‌هزار نسخه،  برگزاری بیش از 120 یادواره در سال گذشته از دیگر نقاط این اجلاسیه در این شهرستان به‌‎شمار می‎رود.
کرمی خاطرنشان کرد: تولید مستند تلویزیونی با هدف معرفی مردم شهرستان بروجن، چاپ و تکثیر 30 هزار نسخه کتاب درباره زندگی سرداران شهید و 22 اثر ماندگار از جانبازان انقلاب از جمله برنامه‌های محوری گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این شهرستان به‌شمار می‎رود.
وی تاکید کرد: باتوجه به هجمه فرهنگی دشمن در دوران کنونی پاسداشت خون شهدا و صیانت از ارزش‌های شهدا کمتر از خون شهید نیست.
نخستین اجلاسیه سرداران، فرماندهان و 470 شهید شهرستان بروجن امروز با حضور مشاور عالی مقام معظم رهبری، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی در بروجن برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول