اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان فارس:

دفاع مقدس نقاب نفاق را از چهره دشمن برداشت

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: دفاع مقدس نقاب نفاق را از روی چهره دشمن برداشت و مردم را با ماهیت پلید صدامیان آشنا کرد.

دفاع مقدس نقاب نفاق را از چهره دشمن برداشت
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ذبیح‌الله خدائیان بعد از ظهر امروز در جمع خانواده شهدا و ایثارگران دادگستری استان فارس اظهار داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس مانند فولاد آب دیده و اقتدار سپاه نیز برای مردم و جهانیان ثابت شد.
خدائیان افزود: بسیاری می‌گفتند ارتشی‌ها نیز افرادی طاغوتی هستند و این در حالی است که در دروان دفاع مقدس عکس این قضیه اتفاق افتاد و فداکاری‌های آنان در این دوران مشخص شد که چگونه قهرمانانه، پا به پای بسیجیان و سپاهیان در میدان دفاع از میهن اسلامی جنگیدند.
وی ادامه داد: مهم‌ترین دستاورد امروز دفاع مقدس ایجاد روحیه خودباوری و دین‌باوری بین نیروهای نظامی و انتظامی است.
رئیس کل دادگستری استان فارس بیان داشت: رسالت امروز ما امانت‌داری از این امانتی است که شهدا و ایثارگران دفاع مقدس برای ما به ارمغان آوردند.
خدائیان تصریح کرد: امروز دشمنان کشور ما، جبهه‌های متعددی را برای ما گشوده‌اند که مهم‌ترین آن در جبهه اقتصادی و فرهنگی است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن در این است که ما نتوانیم با شریعت جامعه را اداره کنیم و آنان نمی‌خواهند حکومت اسلامی داشته باشیم.
وی بیان داشت: کارکنان و قضات دادگستری وظیفه دارند در جبهه‌ای که قرار گرفته‌اند احقاق حق و ابطال باطل کنند و دست زورگویان را از جامعه کوتاه نگه دارند.
رئیس کل دادگستری استان فارس اضافه کرد: باید با این تفکر که فرصت خدمت دیگر پیش نمی‌آید، تلاشمان را طوری به کار گیریم که با احقاق حق دل مظلوم را شاد کنیم.
به گزارش فارس، در این مراسم  که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، با اهدای هدایایی از خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل دادگستری استان فارس تجلیل شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول