اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد:

حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی در صنعت خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: از سرمایه‌گذاران خارجی در بخش صنعت این استان حمایت ویژه می‌شود.

حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی در صنعت خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد (بیدک) اظهار داشت: حمایت از متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی خارجی و داخلی در این استان از اولویت‌های کاری تمام دستگاه‌های مرتبط با صنعت است.
وی تأمین و توسعه امکانات زیربنایی شهرک‌های صنعتی را مطلوب دانست و افزود: با فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی برای رسیدن به اهداف صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاران اقدام عملی انجام شده است.
استاندار خراسان شمالی در بازدید از سردخانه 7 هزار تنی شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد گفت: تاکنون حدود 6 میلیارد ریال در ساخت این سردخانه هزینه شده و برآورد می‌شود تکمیل آن 40 میلیارد ریال هزینه داشته باشد.
وی تصریح کرد: مدیران باید در کنار افراد جامعه باشند و همپای آنان برای پیشرفت و ترقی جامعه تلاش نمایند و یکی از وجهه‌های حمایت از سرمایه گذاران صنعتی همراه و همپا بودن با آن‌ها است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی هم گفت: لازمه رونق صنعتی استان، هماهنگی کامل بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بخش صنعت و معدن برای تسهیل در روند ارائه خدمات و تأمین و توسعه زیرساخت‌های صنعتی است.
محمدرضا باقری اظهار داشت: تعداد 7 واحد کارگاهی شهرک صنعتی بیدک با متراژ حدود 350 متر مربع در شهرک صنعتی بیدک در حال ساخت و ساز است.
وی تصریح کرد: نخستین مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان خراسان شمالی در شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد نیز مراحل پایانی احداث خود را طی می‌کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: این مرکز سازمانی است مشاوره‌ای، حمایتی و تائید صلاحیت شده که به عنوان منبع رشد و تأمین کسب و کار و نوآوری برای بنگاه‌های کوچک و متوسط مبتکر و کارآفرین است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول