اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به شهرک صنعتی فاروج

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: فاز دوم پروژه آب‌رسانی به شهرک صنعتی فاروج در این استان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به شهرک صنعتی فاروج
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، محمدرضا باقری اظهار داشت: برای پروژه اجرای خط انتقال آب به میزان هزار و 210 متر و احداث منبع هوایی آب با ظرفیت 100 متر مکعب و ایستگاه پمپاژ آب در شهرک صنعتی فاروج یک میلیارد  و 780 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی تأمین و توسعه امکانات زیربنایی شهرک‌های صنعتی را از رسالت‌ها و مأموریت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی دانست و افزود: با فراهم ساختن زیرساخت‌های صنعتی در این شهرک در رسیدن به اهداف صنعتی دولت عدالت محور گام موثری برداشته شده است.
باقری تصریح کرد: در شهرک صنعتی فاروج علاوه بر وجود  آب و برق، خیابان کشی، جدول‌گذاری، روسازی و آسفالت معابر و آیلند گذاری نیز انجام شده، همچنین شبکه روشنایی این شهرک به بهره برداری رسیده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: برای تأمین آب در شهرک صنعتی فاروج حفاری و لوله گذاری و آزمایش پمپاژ چاه در دو مرحله انجام شده است که در مرحله اول مخزن بتنی 500 متر مکعبی و خط انتقال آب به میزان 5/2 کیلومتر احداث شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون تعداد 10 قرارداد احداث واحد تولیدی به مساحتی حدود 19 هکتار منعقد شده است که عمدتاً طرح‌های بزرگ و مهم صنعتی هستند.
باقری به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه فاروج اشاره کرد و افزود: تفاهم نامه احداث واحد تولید و مونتاژ تراکتور با مبلغ سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال و واحد تولیدی اوره با پوشش گوگردی و گرانولی با حجم سرمایه گذاری 800 میلیارد ریال در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری کشورهای عضو اکو در بجنورد منعقد شد.
وی با اشاره به استقرار صنایع پایین دستی پتروشیمی اظهار داشت: احداث باند ارتوپدی فایبرگلاس با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال نیز از جمله طرح‌های مهم و بزرگ صنعتی در شهرک صنعتی فاروج بوده که تفاهم نامه آن نیز در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با شرکت پتروشیمی خراسان امضاء شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح‌های بزرگ، شهرک صنعتی فاروج یک گام دیگر به سمت شهرک تخصصی محصولات صادرات گرا نزدیک می‌شود.
انتهای پیام/خ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول