اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌و بلوچستان خبر داد:

اشتغالزایی 10 هزار نفر توسط نواحی صنعتی سیستان‌و‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای 10 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

اشتغالزایی 10 هزار نفر توسط نواحی صنعتی سیستان‌و‌بلوچستان
محمد یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این میزان اشتغال را واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صورت مستقیم برای مردم استان ایجاد کرده‌اند.
وی ادامه داد:‌ هم اکنون 780 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند که سرمایه‌گذاری آنها 1430 میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون یک هزار و 850 فقره قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با سرمایه‌گذاران و کار آفرینان منعقد شده است.
یعقوبی خاطر نشان کرد: بیش از 50 درصد صنایع مستقر در استان و اشتغال بخش صنعت مربوط به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است که این رقم با میانگین 28 درصدی کشور تفاوت چشمگیری داشته و حاکی از جذابیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.
وی تأکید کرد: هم اکنون سیستان و بلوچستان دارای 28 شهرک و ناحیه صنعتی با گستره 4 هزار و 368 هکتار است که تمام آنها از امکانات مناسب برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بنابراین با توجه به آماده بودن بسترهای صنعتی مناسب در استان برای دستیابی به شکوفایی صنعتی، نیازمند حضور و سرمایه گذاری کار آفرینان و سرمایه گذاران در بخش صنعت هستیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول