اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ایجاد 185 پایگاه کمک‌های مردمی؛

جشن عاطفه‌ها فردا در چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: جشن عاطفه‌ها فردا هفتم مهر ماه جاری با ایجاد 185 پایگاه ثابت و سیار در سراسر این استان برگزار می‎شود.

جشن عاطفه‌ها فردا در چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار می‎شود
ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: از این تعداد پایگاه بیش از 145 پایگاه به‌ صورت ثابت و 40 پایگاه نیز به‌صورت سیار به‌منظور جمع‌آوری هدایای مردمی در این استان راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: همچنین هدایای مردمی در هشتم مهر ماه از سوی تمام پایگاه‌‌های برگزاری نماز جمعه این استان جمع‌آوری می‌شود.
رستگار با اشاره به مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های این استان در سال گذشته گفت: در سال گذشته افزون بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی از سوی مردم خیر این استان اهدا شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در سال‌ جاری بیش از 3 میلیارد و 600 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این استان جمع‌آوری ‌شود.
وی توسعه کیفی و کمی کمک‌های مردمی را از اهداف مهم برگزاری جشن عاطفه‌ها برشمرد و افزود: گسترش فرهنگ نوع‌دوستی، نیکوکاری و فرهنگ ایثار و احسان بین دانش‌آموزان از دیگر این اهداف است.
رستگار در ادامه از جمع‌آوری 383 میلیون ریال کمک از سوی حامیان و خیران شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از 383 میلیون ریال از سوی حامیان و خیران شهرستان کوهرنگ در راستای کمک به مددجویان این شهرستان جمع‌آوری شده است.
وی خاطرنشان کرد: این مبالغ به حساب ایتان تحت حمایت واریز شده است.
رستگار با بیان اینکه در حال حاضر 274 یتیم دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش این کمیته هستند، گفت: کمک خیران در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر شده است.
جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور هفتم مهر ماه جاری با ایجاد 185 پایگاه ثابت و سیار در سراسر این استان برگزار می‎شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول