اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باغبانی در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

فعالیت 400 پایگاه امداد مازندران در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران گفت: 400 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی و 5 هزار مدرسه مازندران در جشن عاطفه‌ها شرکت می‌کنند.

فعالیت 400 پایگاه امداد مازندران در جشن عاطفه‌ها
ابراهیم باغبانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل با تبریک آغاز سال تحصیلی مدارس در آستانه مهر ماه بیان داشت: جشن عاطفه‌ها ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌سرپرست و نیازمند از هفتم مهر ماه سال جاری در سطح مازندران آغاز می‌شود.
وی با اعلام اینکه حدود 12 هزار دانش‌آموز مازندرانی زیر پوشش این نهاد قرار دارند، افزود: حدود 30 هزار دانش‌آموز نیازمند دیگر که زیر پوشش کمیته امداد نیستند توسط مدیران مدارس شناسایی شده و برای حمایت معرفی می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مازندران با اعلام اینکه در مجموع حدود 50 هزار دانش‌آموز نیازمند در مازندران وجود دارد، گفت: ظرفیت استان مازندران در بحث حمایت فوق‌العاده بالا است.
باغبانی با تاکید اینکه جشن عاطفه‌های امسال مازندران در 5 هزار مدرسه و 400 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود، یادآور شد: مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات نیز در این جشن حضوری فعال دارند.
 
* وجود 3500 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد در مازندران
وی تعداد دانشجویان زیر حمایت کمیته امداد مازندران را 3 هزار و 500 دانشجو عنوان و تصریح کرد: با ثبت‌نام‌هایی که از دانش‌آموزان نیازمند صورت می‌گیرد احتمال می‌رود این تعداد به 4 هزار نفر نیز برسد.
باغبانی عنوان کرد: تاکنون در مازندران بیش از 5هزار فارغ‌التحصیل زیر پوشش کمیته امداد وجود دارد که در دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی مشغول به کار هستند و همچنین در بخش قضا، قانون‌گذاری، صنعت و تولید توانستند تلاش‌های عوامل این نهاد را به ثمر برسانند.
وی گفت: ارایه خدمات متفاوت فرهنگی برای طول سال تحصیلی در مقاطع مختلف برای دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد پیش‌بینی شده است و همچنین در پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی نیز به همه شهرستان‌ها ابلاغ شده تا امورات دانش‌آموزان نیازمند را با سرعت پیگیری کنند.
باغبانی در مورد فعالیت‌های تابستانه کمیته امداد در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تصریح کرد: در تابستان امسال با فعالیت کانون‌های پیروان ولایت حدود دو هزار نفر در اردوگاه شهید رجایی در فعالیت‌های مختلف اردویی شرکت کردند و حدود سه هزار دانش‌آموز نیز در کانون‌ها مشارکت داشته و از فعالیت‌های مختلف بهره بردند. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول