اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقرار 900 پایگاه؛

جشن عاطفه‌ها در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از برگزاری جشن عاطفه‌ در هفتم مهر ماه در شهرهای مختلف استان خبر داد.

جشن عاطفه‌ها در استان مرکزی برگزار می‌شود
محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در جشن عاطفه‌های امسال پنج میلیارد و 600 میلیون ریال از کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود.
وی با بیان اینکه در جشن عاطفه‌های سال گذشته سه میلیارد و 500 میلیون ریال از کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد، تصریح کرد: از این میزان یک میلیارد و 100 میلیون ریال به صورت کمک نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور کمک به فرزندان خانواده‌های تحت پوشش و افراد نیازمند برگزار می‌شود، ادامه داد: در جشن عاطفه‌های امسال 900 پایگاه به صورت ثابت و سیار آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر استان هستند.
ولیئی ادامه داد: همچنین 56 پایگاه سیار، 58 پایگاه بسیج، 528 پایگاه در مدارس 79 پایگاه به صورت امداد محله و 82 پایگاه در سطح استان برای جمع‌آوری این کمک‌ها در نظر گرفته شده است.
وی گفت: در جشن عاطفه‌های امسال یک هزار نفر به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پایگاه‌ها مستقر خواهند شد.
به گفته وی کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با تاکید بر اینکه انفاق کردن بخشی از وظایف اجتماعی انسان‌ها و به‌‌ویژه مسلمانان است، خاطر نشان کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری را به دنبال دارد که همه باید به سهم خود در این جشن شرکت کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول