اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بهبهان خبر داد:

استقرار 116 پایگاه جشن عاطفه‌ها در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهبهان گفت: 116 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌مناسبت جشن عاطفه‌ها در این شهرستان برپا شده است.

استقرار 116 پایگاه جشن عاطفه‌ها در بهبهان
سیف‌الله طیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: کمک به زیردستان و اقشار مستضعف یکی از نکاتی است که همواره مورد تأکید اولیای الهی بوده است.
وی با اشاره به سابقه درخشان مردم این شهرستان در زمینه کمک به هم‌نوعان بیان کرد: امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم بهبهان در محل پایگاه‌های جشن نیکوکاری و کمک‌های نوع‌دوستانه آنها باشیم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهبهان با اشاره به ارزش معنوی این اقدام خیرخواهانه، افزود: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهرورزی و عدالت ورزی به اقشار نیازمند است.
وی ادامه داد: کمیته امداد بهبهان در سال‌جاری و براساس وظایف محوله اقدامات مناسبی را برای بهره‌مندی اقشار کم‌درآمد شهرستان و افراد زیر پوشش این نهاد انجام داده است.
طیبی تصریح کرد: این اقدامات برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر و مناسب‌تر به افراد و خانواده‌های مستضعف و در راستای نیازهای آنها انجام شده است.
وی در ادامه با بیان‌ اینکه پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در انتظار کمک‌های خیران نیکوکار است از همه شهروندان خواست تا در این کار خیر سهمی داشته باشند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهبهان اضافه کرد: با تأسی به ائمه معصومین به یاری مستمندان و فقرای آبرومند بشتابیم و از آنچه خداوند متعال روزی ما قرار داده در راه خدا انفاق کنیم و این سنت نیکو و حسنه را به فرزندانمان بیاموزیم.
وی اظهار داشت: امسال جشن عاطفه‌ها در دو روز با شعار «کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی» اجرا خواهد شد.
طیبی خاطرنشان کرد: توسعه تعاون، همبستگی اجتماعی و ترویج روحیه نوع ‌دوستی و اشاعه فرهنگ انفاق و ایثار در میان دانش‌‌آموزان و در نهایت جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی، خیران و سازمان‌ها برای یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند از جمله اهداف برپایی پایگاه‌‌های جشن عاطفه‌ها است.
وی با اشاره به میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع ‌آوری شده در سال گذشته در جشن عاطفه‌ها، استقبال مردم بهبهان از این جشن را قابل توجه خواند و افزود: مردم بهبهان همواره مردمی خیر و نیکوکار بوده‌اند و امسال نیز خیرخواهی خود را در این جشن به نمایش خواهند گذاشت.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهبهان در پایان گفت: امسال 116 پایگاه در سطح شهرستان برپا شده که از این تعداد 100 پایگاه در مدارس دایر است.
انتها پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول