اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ششم مهر ماه صورت می‌گیرد؛

ایجاد 185 پایگاه جشن عاطفه‌ها در چهارمحال‌و‌بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از استقرار 185 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی همزمان با روز جشن عاطفه‌ها در این استان خبر داد.

ایجاد 185 پایگاه جشن عاطفه‌ها در چهارمحال‌و‌بختیاری
محسن سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته امسال جشن عاطفه‌ها از ششم مهر ماه با نواختن زنگ عاطفه‌ها در تمام پایگاه‌های واقع در مدارس این استان با محوریت اداره کل آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
وی توسعه کیفی و کمی کمک‌های مردمی را از اهداف مهم برگزاری جشن عاطفه‌ها برشمرد و افزود: گسترش فرهنگ نوع‌دوستی، نیکوکاری و فرهنگ ایثار و احسان بین دانش‌آموزان از دیگر این اهداف است.
سلیمی مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های این استان را در سال گذشته افزون بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری بیش از 3 میلیارد و 600 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این استان جمع‌آوری ‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد این استان در آستانه بازگشایی مدارس است، گفت: جشن عاطفه‌ها یک جشن ملی و برگرفته از عاطفه، مهر و درک کردن افراد بی‌بضاعت است که یک فرد مسلمان با بهره‌گیری از روحیات معنوی، شادی‌های خود را با همنوعان و دانش‌آموزان نیازمند تقسیم می‌کند.
سلیمی تصریح کرد: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند که سرمایه‌های این مملکت هستند از وظایف و افتخارات این نهاد بوده که به‌ثمر نشستن و شکوفایی استعداد این دانش‌آموزان یکی از بهترین کارهای کمیته امداد است.
وی، حمایت محصلین نیازمند را در دوران مختلف تحصیل و زندگی را یک کار ارزشی و ریشه‌ای دانست و ادامه داد: تقویت و حمایت از روند روبه‌رشد مددجویان به‌ویژه در زمینه‌های علم و تحصیل در برنامه کاری این نهاد است.
این مقام مسئول از مردم خداجوی استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در جشن عاطفه‌ها و رساندن کمک‌های خود به دانش‌آموزان نیازمند دعوت کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول