اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش درمیان خبر داد:

پیش‌بینی افزایش 80 درصدی مشارکت در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش درمیان گفت: پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت دانش‌‌آموزان شهرستان در جشن عاطفه‌های امسال به بیش از 80 درصد افزایش یابد.

پیش‌بینی افزایش 80 درصدی مشارکت در جشن عاطفه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی جشن عاطفه‌ها از مشارکت 60 درصدی دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌های سال گذشته خبر داد.
وی اظهار داشت: امسال جشن عاطفه‌ها با محوریت مدارس و با هدف کار، ایجاد رغبت و تشویق بیش از پیش دانش‌آموزان در این امر خداپسندانه برگزار می‌شود.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه میزان مشارکت دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌های سال گذشته بیش از 500 هزار تومان بوده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت دانش‌آموزان شهرستان در جشن عاطفه‌های امسال به بیش از 80 درصد افزایش یابد.  
وی برگزاری جشن عاطفه‌ها را نماد دستگیری از مستضعفان و محرومان جامعه دانست و اضافه کرد: این جشن همه ساله با همکاری کمیته امداد همزمان در نخستین روزهای بهار تعلیم و تربیت به منظور ترویج فرهنگ دستگیری از مستضعفان، تهیدستان و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در شهرستان مرزی درمیان برگزار می‌شود.
اژدری با اشاره به هزینه‌کرد مبالغ جمع‌آوری شده در مدارس مربوطه افزود: ترویج و احیای فرهنگ انفاق و نهادینه کردن آن در بین آینده‌سازان انقلاب از دیگر اهداف برگزاری این جشن در مدارس به شمار می‌رود.
وی از دانش‌آموزان  نوع دوست درمیان خواست همچون سال‌های گذشته با شرکت باشکوه خود در جشن عاطفه‌ها در دستگیری از مستضعفان بیش از پیش سهیم باشند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن تأکید کرد: در شرایط کنونی جوان موفق جوانی است که با بصیرت و آگاهی شگردهای دشمن را در جنگ نرم به خوبی بشناسد و تهدیدات را به فرصتی برای آبادانی، توسعه و امنیت پایدار کشور تبدیل کند.
اژدری بحران‌هایی چون ترویج فیلم‌های مبتذل، ترویج فرقه‌های منحرف شیطان‌پرستی، ترویج و توسعه مشروبات الکلی و مواد مخدر را از جمله آسیب‌هایی برشمرد که به شدت قشر جوانان و نوجوان ما را تهدید می‌کنند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان ایران را پرچم‌دار مبارزه با مواد مخدر در جهان دانست و یادآور شد: دشمن به موازات تهاجم فرهنگی در جنگ نرم از این عامل با توجه به توسعه تکنولوژی در اشکال صنعتی و به طرق پیچیده برای مبتلا ساختن جوانان استفاده می‌کند که به طور طبیعی خسارات جبران‌ناپذیری به بار می‌آورد.
اژدری خاطرنشان کرد: امسال جشن عاطفه‌ها از ششم مهرماه با نواختن زنگ عاطفه‌ها و آمادگی 185 پایگاه در مدارس شهرستان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول