اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فرمانده دوران دفاع مقدس:

اقتدار فرهنگی برنامه‌های دشمن را هک میکند

خبرگزاری فارس: یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: فرهنگ دوران دفاع مقدس فرهنگی قابل دفاع و تاثیرگذار است و برنامه‌ریزی دشمن با برنامه‌ریزی مناسب و اقتدار فرهنگی در داخل کشور خنثی می‌شود.

اقتدار فرهنگی برنامه‌های دشمن را هک میکند
حمید صدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس گنجینه عظیم انقلاب اسلامی است که همه دستاوردهای انقلاب اسلامی از آن دوران سرچشمه می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مقاومت عینی در دوران دفاع مقدس دیده می‌شد و به راحتی در جامع جهانی تاثیر گذار است، افزود: مقاومت مردم در سایه توجه به اطلاعت از ولی‌فقیه به دست آمده است.
این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اعتقاد، باور و ایمان به خداوند متعال و ائمه اطهار در رزمندگان دوران دفاع مقدس موج می‌زد و این عظمت و پایداری و استقلال کشور در سایه پایداری به دست آمد.
وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بسیاری از عملیات‌ها آبی بود و برای تهیه لباس مورد نیاز غواصی همواره با مشکلاتی مواجه بودیم که با دلیری و فداکاری رزمندگان و در سایه مقاومت آنان دستاوردهای چشمگیری به دست آمد.
صدری خاطر نشان کرد: با وجود تمام مشکلاتی که رزمندگان با آن مواجه بودند و با وجود عدم دسترسی به برخی امکانات به دلیل تحریم‌ تنها در سایه فداکاری و ایثار رزمندگان به دست آورد.
 وی فرهنگ دوران دفاع مقدس را فرهنگی قابل دفاع و تاثیر گذار خواند و افزود: توجه به فرهنگ دوران دفاع مقدس موجب می‌شود تا نسل‌های آینده نیاز به مراجعه به دیگر فرهنگ‌ها را نداشته باشند.
سرپرست فعلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی استکبار برای جوانان این مرزو بوم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های مطلوب فرهنگی می‌توان برنامه‌ریزی دشمنان را به‌هم ریخت.
وی با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه بیان داشت: مردم منطقه متاثر از فرهنگ نظام جمهوری اسلامی به پا خواسته و در برابر رژیم‌های استبدادی قد علم کردند.
صدری بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌های دشمنان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی و همه هزینه‌هایی که در این راه متحمل شدند به برکت فرهنگ دفاع مقدس کاری از پیش نبرده و نتوانستند در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.
 وی با اشاره به اینکه آغاز دفاع مقدس در اوایل انقلاب اسلامی به عنوان نهالی نوپا و قرار گرفتن در برابر بلوک‌های شرق و غرب و همکاری کشورهای مختلف با صدام علیه ایران مبارزه‌ای سخت بود، افزود: رزمندگان اسلام با روحیه مقاومت توانستند به خوبی از پس آن برآیند.
این رزمنده تصریح کرد: باید ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس به خوبی به نسل جوان انتقال داده شده و توطئه‌های دشمنان در این دوران به نسل جوان به خوبی تبیین شد چرا که این امر به نسل جوان در راستای شناختن توطئه‌های دشمنان کمک می‌کند.
وی دشمن‌شناسی را از اصول مهم شناخت توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: جوانان با پی‌بردن به اهداف و نقشه‌های دشمنان به خوبی دشمن شناس شده و بیشتر به ارزش‌های دفاع در مقابل استکبار پی‌می‌برند.
صدری بیان داشت: ضروری است رزمندگان اسلام که در طول هشت سال دوران دفاع مقدس جانانه جان خود را نثار انقلاب کردند به جوانان شناخته شده و این شخصیت‌های بزرگ و تاریخ‌ساز که اغلب هم جوان بودند به نسل جوان به عنوان الگوهای ارزشی انقلاب شناسانده شوند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول