اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده لار، خنج و گراش خبر داد:

راه‌اندازی دانشگاه پیام‌نور در گراش

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و راه‌اندازی دانشگاه پیام‌نور در شهرستان گراش خبر داد و گفت: بسیاری از شهرهای کشور خواستار تأسیس شعبه‌ای از دانشگاه پیام‌نور هستند و شهرستان گراش در راستای توسعه آموزش همگانی متقاضی تاسیس این دانشگاه است.

راه‌اندازی دانشگاه پیام‌نور در گراش
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شهرستان‌های لار، خنج و گراش در خانه ملت، علی‌اصغر حسنی طی نامه‌ای به رئیس دانشگاه پیام نور کشور خواستار تسریع در راه‌اندازی شعبه دانشگاه پیام نور در شهرستان گراش شد.
وی اظهار داشت: حدود 700 دانشجوی این شهرستان در مقاطع مختلف دانشگاهی در دانشگاه‌های پیام نور در شهرستان‌های همجوار مشغول به تحصیل هستند که با توجه به بعد مسافت و وجود ظرفیت‌ها و شرایط لازم، ایجاد مرکز دانشگاهی پیام نور در شهرستان گراش ضروری است.
این نماینده مجلس اضافه کرد: مجوز تاسیس دانشگاه پیام نور بعد از انقلاب اسلامی از سوی شورای انقلاب فرهنگی صادر شد و امروز به عنوان یکی از برکات انقلاب اسلامی و حمایت رهبری و مسئولان این دانشگاه خود را در راستای رشد و توسعه کمی و کیفی به قله‌های افتخار رسانده است.
حسنی با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌ها عامل اصلی محرومیت‌زدایی است، ادامه داد: منطقه لارستان، خنج و گراش با داشتن استعدادهای خدادادی بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف آموزشی، بهداشتی و عمرانی است.
وی با اشاره به توسعه دانشگاه پیام نور در فارس و اوز بیان کرد: دانشگاه پیام نور در شهر اوز امسال در رشته زمین‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد و این یکی از برکات دانشگاه پیام نور است که با تاسیس واحدها و مراکز دانشگاهی در کل کشور موجب رفع محرومیت‌های آموزش عالی و توسعه علمی و آموزشی در ایران شده است.
حسنی با اشاره به حضور خیران در ساخت و ساز مراکز علمی و آموزشی تصریح کرد: مردم این شهرستان با مساعدت‌های خود، تمام تلاش خود را برای توسعه علمی و آموزشی انجام داده‌اند و اینک مسئولان دانشگاه باید وارد عرصه شوند و با حمایت‌های خود موجب رشد و ترقی دانشگاه و جامعه را فراهم کنند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: افزایش واحدهای دانشگاهی در سطح شهرستان گراش نشان دهنده توجه و نگاه ویژه دولت به ارتقای سطح علمی جوانان در کشور است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول