اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 113 بسیجی؛

مسابقات تیراندازی در فهرج برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران مسابقه تیراندازی در دو بخش بسیجیان عشایر و بسیجیان کارکنان ادارات در فهرج برگزار شد.

مسابقات تیراندازی در فهرج برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران مسابقه تیراندازی در دو بخش بسیجیان عشایر و بسیجیان کارکنان ادارات در فهرج برگزار شد.
در این مسابقات که صبح امروز پایان یافت، در بخش مرکزی فهرج 113 نفر از بسیجیان در دو بخش جداگانه 35 نفر از بسیجیان عشایر و 78 نفر از کارکنان ادارات و بسیجیان گردان‌های عاشورا با اسلحه کلاشنیکف با هم به رقابت پرداختند.
در بخش کارکنان ادارات حسین زین‌الصالحین، غلامرضا امیری و علیرضا اشرف‌زاده و همچنین در بخش عشایر عباس عباس‌زاد، حمید بامری و محمود عدلی به ترتیب مقام اول تا سوم را در این مسابقات کسب کردند و به مسابقات تیراندازی استانی راه پیدا کردند.
غلامحسین هاشم‌آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فهرج هدف از برگزاری این مسابقات را آمادگی بسیجیان در مقابل تهدیدات دشمن در هر کوی و برزن اعلام کرد.
وی از سازماندهی شش گردان عاشورا و یک گردان الزهرا (س) در این شهرستان خبر داد و گفت: بسیجیان شهرستان فهرج گوش به فرمان ولایت و آماده دفاع از این مرز و بوم هستند و آماده‌تر از گذشته آماده دفاع از ارزش‌های اسلامی هستند.
این مسابقات مورد استقبال بسیجیان قرار گرفت و بسیجیان مسافت سه کیلومتر را در پایان پیاده‌روی کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول