اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون؛

پنجمین همایش حکایت سرخ در مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون، پنجمین همایش استانی تئاتر حکایت سرخ، شب گذشته در سالن مجتمع امام خمینی(ع) شهر آمل به کار خود پایان داد.

پنجمین همایش حکایت سرخ در مازندران پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل شب گذشته در آیین اختتامیه این همایش با اشاره به اینکه از سه ماه پیش تاکنون برای اجرای این همایش تلاش‌های زیادی صورت گرفته است، گفت: بیش از 15 اثر به دبیرخانه این همایش رسید که از آن هفت اثر برای اجرای نمایش در نظر گرفته شد.
محمد محمدی با بیان اینکه این همایش در طی شش شب با هفت اجرا به روی صحنه رفت، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در شب آخر و شب‌های قبل مهمترین دستاوردی بود که می‌توان از این همایش به دست آورد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، تصریح کرد: آشتی مردم با تئاتر و هنرهای نمایشی موجب امیدواری اهالی این هنر شده است.
محمدی با اشاره به اینکه در شش ماه اخیر هنرمندان نمایش شهرستان آمل به خوبی درخشیده‌اند، اظهار داشت: امیدوارم هنرمندان آملی در سال ‌جاری بتوانند در بزرگداشت تئاتر فجر حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: همایش استانی تئاتر حماسی، دینی و مذهبی حکایت سرخ در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی و دینی، نگاه جدید به دفاع مقدس، اسارت و ایام بعد از جنگ تحمیلی برای مخاطبان به اجرا در آمد.
محمدی با اشاره به نمایش‌های اجرا شده در این شش شب گفت: در این مدت نمایش‌های ابوغریب تا غربت از بابلسر به کارگردانی فلاحت پیشه، در انتظار صبح از نور، تکرار از رامسر و خاک سرخ از محمودآباد، نمایش دو متر در دو متر جنگ نیز از شهرستان آمل و نمایش‌های زیر نور ماه از آمل و پیله از محمودآباد اجرا شد.
در مراسم اختتامیه این همایش علاوه بر مدیرکل و معاونان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مهوش وقاری، محسن قاضی مرادی، آهو خردمند، بهزاد رحیم‌خانی و زهره حمیدی حضور داشتند.
 انتهای ‌پیام/ ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول