اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفند 90 صورت میگیرد؛

اعلام فراخوان جشنواره تئاتر منطقه 9 دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر دانشجویی منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی با دعوت از تمام دانشجویان علاقمند به هنر تئاتر منتشر شد.

اعلام فراخوان جشنواره تئاتر منطقه 9 دانشگاه آزاد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، پنجمین جشنواره تئاتر دانشجویی منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی (خراسان شمالی، رضوی و جنوبی) اسفند ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود.
شناسایی دانشجویان مستعد هنرمند و ساماندهی گروه‌های هنری دانشجویی و شناخت ابعاد مختلف شخصیت ائمه معصومین(ع)، دفاع مقدس،تاریخ انقلاب اسلامی از اهداف این جشنواره است.
گروه‌های علاقمند باید ضمن تکمیل برگه‌ درخواست شرکت در جشنواره، سه نسخه از متون پیشنهادی خود را به واحد مربوطه تحویل تا با تأیید واحد، حداکثر تا تاریخ 30 مهر ماه با پست سفارشی به دبیرخانه جشنواره به آدرس مشهد- قاسم آباد، بلوار امامیه، مجموعه فرهنگی مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد- امور فوق برنامه هفتگی ارسال نمایند.
موضوع آزاد بوده و اولویت با موارد عاشورا، سیره معصومین و انبیاء، انتظار، دفاع مقدس، تاریخ انقلاب اسلامی و آسیب‌های اجتماعی فرهنگی: اعتیاد، طلاق و غیره است و شرایط گروه‌های هنری از جمله عوامل (کارگردان، بازیگران و ...) باید دانشجو باشند و فقط 20 درصد عوامل از فارغ‌‌التحصیلان واحد بلامانع است.
نمایش‌های نوشته شده توسط دانشجویان در اولویت بوده و با توجه به اینکه مبنای جشنواره اجرای غیر مختلط است، گروه‌های نمایشی که از یک جنسیت باشند دارای امتیاز ویژه‌ای هستند و منحصرا در موارد ضروری و بنا به درخواست رئیس واحد و رئیس دفتر فرهنگ اسلامی مربوطه و با تأیید شورای فرهنگی واحد میزبان اجرای مختلط امکان‌پذیر است.
به گروه‌های برتر و نفرات اول تا سوم برگزیده در بخش‌های مختلف دیپلم افتخار، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی تعلق خواهد گرفت و سه نمایش برگزیده توسط دبیرخانه جشنواره جهت شرکت در جشنواره کشوری معرفی می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول