اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراکز درمانی سپاه؛

بیماران استان مرکزی رایگان ویزیت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی از ویزیت رایگان بسیجیان و قشرهای مختلف مردم استان در کلیه مراکز درمانی وابسته به سپاه خبر داد.

بیماران استان مرکزی رایگان ویزیت می‌شوند
ابوالفضل غریبی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیمارانی که به مراکز درمانی سپاه مراجعه کنند به صورت رایگان ویزیت خواهند شد.
وی تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم تیم‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی استان به روستاها و مناطق محروم اعزام شده و به مداوای رایگان بیماران این مناطق خواهند پرداخت.
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی عیادت از جانبازان بسیجی، دیدار با والدین شهدا، برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری، برپایی دو غرفه در نمایشگاه هفته دفاع مقدس به منظور ارائه گزارش عملکرد بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس، ارسال پیامک با موضوع نقش بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی اعلام کرد.
غریبی گفت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از رزمندگان جانباز شدند که امروز برخی از این رزمندگان در شرایط بسیار سخت جسمی به سر می‌برند.
وی تاکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال رشادت‌آفرینی رزمندگان از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر جامعه اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه ایران اسلامی هرچه دارد به برکت جانفشانی رزمندگان در این دوران است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول