اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد:

جشنواره عکس رضوی تبریز چونان ستاره می‌درخشد

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این جشنواره چونان ستاره هم می‌درخشد و هم راه می‌نماید، باید ایران اسلامی به مصداق حدیث نبی اکرم (ص)، به ثریا سلطه یابد و چون ماه در آسمان معرفت به آل‌الله بر جهانیان بتابد.

جشنواره عکس رضوی تبریز چونان ستاره می‌درخشد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذرباجان‌شرقی، در پیام سید محمد حسینی که امروز در آیین اختتامیه جشنواره عکس رضوی در تبریز قرائت شد، از هنرمندان، فرهیختگان و سینه‌سوختگانی که این آتش به تلاش ایشان شعله‌ور است، سپاس فراوان شده است.
وی همچنین از گردانندگان فصلی این جشنواره قدردانی کرده و از تمام مسئولان این نظام مقدس اسلامی که دستی بر این آتش داشته‌اند و دلی در این دلستان گذاشته‌اند، تشکر کرد.
در بخشی از این پیام ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره رضوی آمده است: این کاروان از مدینه دل‌ها بار می‌دارد تا در مشهد جان‌ها به اهلش بسپارد در قم توقفی دارد، زمانی بار بر زمین می‌گذارد، کاروان به طواف خاک عاشقان، قوسی برمی‌دارد و سر بر آستان احمد ابن موسی می‌گذارد، شیراز نغمه‌پرداز اهل راز است، سراغ داغ هجران را از شاهچراغ باید گرفت. پس آنگاه آستان بوس ماه طوس، سر برآسمان آستان شمس الشموس می‌نهد و دل بر آرامش این قطعه بهشتی می‌دهد. هر مسافر اینجا از بند غریبی می‌رهد و هر غریبی اینجا بوی آشنا می‌دهد.
سومین جشنواره سراسری عکس رضوی با شرکت 380 عکاس از 31 استان کشور و با موضوع زیارت (آداب و فرهنگ زیارت )، حرم مطهر رضوی و آثار و ابینه‌ها و امامزادگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه‌های فرهنگ رضوی در خارج از کشور، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا (ع)، جلوه‌های مشهدالرضا(ع)، زائران و مجاوران، شفایافتگان، در تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول