اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر:

برگزاری نمایشگاه‌های علمی زمانی برای تعمیق فعالیت‌های پژوهشی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برگزاری نمایشگاه‌های علمی زمانی برای تعمیق فعالیت‌های پژوهشی است.

برگزاری نمایشگاه‌های علمی زمانی برای تعمیق فعالیت‌های پژوهشی است
زهرا بختیاری در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: در همین راستا برای گسترش این فعالیت‌ها تلاش بسیار مناسبی باید از سوی دست‌اندرکاران امر صورت پذیرد.
وی افزود: در همین راستا دانشگاه صنعتی امیر کبیر با انجام فعالیت‌های آموزشی و پژهشی چون طراحی پروژه ماهواره و ابر رایانه‌ها تاکنون حضور بسیار خوبی را در این راستا داشته است.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیر کبیر با بیان این که این دانشگاه در نه زمینه قطب علمی کشور است، تصریح کرد: در حال حاضر این دانشگاه 23 دوره کارشناسی ارشد دارد.
وی با اشاره به مذاکراتی با دانشگاه تکنیکی استامبول در طول مدت برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه توضیح داد: همچنین امضای تفاهم نامه با دانشگاه آدلین ترکیه از دیگر دستاورد های این سفر علمی بود.
بختیاری یاداور شد: همچنین در طول این مدت دعوت‌هایی نیز از دانشگاه‌های فوق برای بازدید از دانشگاه صنعتی
امیرکبیر شده است.
وی عنوان کرد: در گروه‌های آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر  ارائه دوره‌های آموزشی به صورت مجازی و حضوری نیز صورت می‌پذیرد.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیر کبیر خاطر نشان کرد: در حال حاضر این دانشگاه دارای 11 هزار دانشجوی فعال ، 35 هزار دانش‌آموخته،16 دانشکده و 460 عضو هئیت علمی است.
وی بیان داشت: تاکید کرد: همچنین این دانشگاه 34 دوره کارشناسی،93دوره کارشناسی ارشد و 35 دوره دکترا را دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول