اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

انیمیشن شهید کشوری در مازندران رونمایی میشود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری مازندران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس انیمیشن شهید کشوری در مازندران رونمایی می‌شود.

انیمیشن شهید کشوری در مازندران رونمایی میشود
عزیزالله محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: برپایی نمایشگاه عکس، شبی با خاطره، برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی و تئاتر خیابانی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس حوزه هنری مازندران است.
وی به تولیدات حوزه هنری مازندران اشاره و تصریح کرد: حوزه هنری مازندران در حال حاضر تولید هفت فیلم انیمیشن را در دست تولید دارد که به مناسبت هفته دفاع مقدس انیمیشن شهید کشوری که زندگی این شهید بزرگوار را با مضامین دینی  و انقلابی به تصویر کشیده است در مازندران رونمایی  می‌کند.
رئیس حوزه هنری مازندران بیان داشت: حوزه هنری مازندران سال گذشته چند فیلم کوتاه از جمله مستند سعید العلما را تهیه کرده است که از شبکه‌های سراسری پخش شده است و هم اکنون نیز تولید چند فیلم مستند از جمله مستند آیت الله کوهستانی را در دست تولید دارد.
وی تولید و چاپ هشت کتاب با مضامین بومی و دینی، انقلابی  و دفاع مقدس، برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی در رشته‌های هنری تئاتر، هنرهای تجسمی، کارگاه‌های داستان نویسی و طنز در شش ماه دوم سال جاری، نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان مازندران و نمایشگاه هنری استاد فرشچیان آبان ماه سال جاری در حوزه هنری مازندران را از دیگر برنامه‌های این حوزه برشمرد.
محمدپور برگزاری جشنواره تئاتر تیرنگ، جشنواره داستان مینی مال با موضوع امام رضا (ع)، جشنواره عکس کشوری با موضوع معنویت در زندگی مدرن، چاپ مجله پ‍ژوهشی استاره‌سو را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری مازندران عنوان کرد.
رئیس حوزه هنری مازندران از تجلیل هنرمندان مازندرانی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران به‌زودی از هنرمندان برجسته مازندران، مدیران و کارکنان سینماهای مازندران در حوزه هنری مازندران تجلیل می‌شود.
وی از راهیابی تئاتر عطسه ارباب اقیانوس‌ها نوشته ایرج فلاح به جشنواره ماه تهران خبر داد و افزود: تئاتر عطسه ارباب اقیانوس‌ها که زندگی حضرت یونس پیامبر و قومش را به تصویر کشیده است به عنوان نماینده تئاتر مازندران در جشنواره ماه تهران که بعد از جشنواره فیلم فجر بزرگ‌ترین جشنواره فیلم کشور است حضور می‌یابد.
این مسئول تصریح کرد: تئاتر صحنه‌ای عطسه ارباب اقیانوس‌ها نوشته ایرج فلاح به کارگردانی محمد درزی کاسمانی با بازی مهدی قربانی و پیمان صادقی است.
محمدپور از حمایت همه جانبه استاندار مازندران از فعالیت‌های هنری این استان تقدیر کرد و اذعان داشت: امیدواریم با حمایت خوب سید علی اکبر طاهایی استاندار فعال مازندران شاهد توسعه فعالیت‌های هنری و درخشش هنرمندان مازندران در عرصه‌های بین المللی در آینده نزدیک باشیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول