اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه دورود:

دورود 625 شهید والا مقام تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: شهرستان دورود لرستان در دوران دفاع مقدس 625 شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

دورود 625 شهید والا مقام تقدیم انقلاب کرده است
محمد ابراهیم بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دو گردان در لشگر سرافراز 57 ابوالفضل‌(ع) با نام محرم و کربلا مردم لرستان ایفای نقش کردند و بیش از 6 هزار و 300 شهید را تقدیم انقلاب کردند که از این تعداد 625 شهید متعلق است به شهرستان دورود و از این تعداد شهید شهرستان دورود 43 شهیده زن هستند.
وی با بیان اینکه تعداد آزادگان شهرستان دورود 87 نفر هستند، افزود: تعداد جانبازان شهرستان دورود یک‌هزار و 700 نفر هستند، که از این تعداد یک‌هزار و 133 جانباز زیر 25 درصد، 464 نفر بین 25تا 49 درصد، 52 نفر بین 50 تا69 درصد و 23 نفر از آنان 70 درصد هستند.
بیاتی اظهار داشت: برای احیای فرهنگ دفاع مقدس و بیمه کردن جوانان در برابر دشمن و جنگ نرم این است که دستگاه‌های فرهنگی نظیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.
فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: برای حفظ  ارزش‌های دفاع  مقدس باید نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم و جا دارد توسط صدا و سیما روی تولید، ساخت و عرضه  فیلم‌های مناسب در خصوص هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌گذاری شود.
وی تصریح کرد: بسترسازی در مساجد توسط هیئت امنا و علما، همچنان برگزاری نمایشگاه‌های موضوع آثار دفاع مقدس توسط شهرداری و چاپ و نشر کتاب در مورد زندگی نامه و ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند در نسل آینده تاثیر بسزای داشته باشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول