اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر خبر داد:

بازی بانوان فوتبالیست بوشهری در ورزشگاه شهید بهشتی

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر گفت: با پیگیری مدیر کل ورزش و جوانان استان و موافقت استاندار بوشهر، تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی به مصاف شهرداری بم میرود.

بازی بانوان فوتبالیست بوشهری در ورزشگاه شهید بهشتی
مرتضی رحمانی فرد امروز در گفت و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با پیگیری مدیر کل تربیت بدنی و دستور استاندار بوشهر از این پس تمام بازی‌های تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر در ورزشگاه اصلی شهید بهشتی شهر بوشهر برگزار می‌شود.
سخنگوی تیم فوتبال دلوار کشتی با بیان این مطلب افزود: در جلسه ای که با حضور جهانبخش استاندار بوشهر، محمد حسن شنبدی معاون سیاسی امنیتی استاندار و اینجانب در دفتر استاندار بوشهر برگزار شد، استاندار بوشهر گفت از این پس تمام بازی‌هایی که تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر میزبان است در ورزشگاه اصلی شهید بهشتی شهر بوشهر برگزار شود.
وی بیان داشت: استاندار بوشهر در این جلسه عنوان کرد مگر استان ما با دیگر استان‌ها فرق دارد چرا که تمامی بازی‌های بانوان در لیگ برتر در ورزشگاه اصلی آن شهر برگزار می‌شود.
مدیر اجرایی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر اضافه کرد: مهندس جهانبخش از اعضای تیم فوتبال دلوار کشتی جنوب بخاطر کسب نتایج خوب و عالی در لیگ برتر تشکر کرد.
رحمانی فرد با تشکر از حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مهندس جهانبخش استاندار بوشهر، رضا جمشیدی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، از دیگر مسئولانی که این تیم را همراهی و کمک می کنند تشکر کرد.
وی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی گفت: در حال حاضر این تیم با کسب 9 امتیاز از سه بازی به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر فوتبال بانوان ایران قرار دارد.
رحمانی فرد افزود: از امروز ساعت 15 در زمین شماره 3 ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر تمرینات خود را از سر می‌گیرم تا روز پنج شنبه ساعت 14 در ورزشگاه شهید بهشتی به مصاف تیم شهرداری بم برویم.
وی در ارتباط با آمادگی این تیم گفت: تمام بازیکنان در آمادگی کامل هستند و بازیکنان ما با روحیه خیلی خوب به مصاف تیم شش امتیازی بم می روند.
مسئول امور مالی باشگاه دلوار کشتی جنوب با اشاره به حمایت‌های استاندار بوشهر و مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: مسائل مالی مان رو به بهبودی است و تاکنون حمایت‌های خوبی از این تیم شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول