اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در سمنان برپا شد

خبرگزاری فارس: هم‏زمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در محل رزمایش "یاد یاران" سمنان برپا شد.

نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در سمنان برپا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان عصر امروز در این باره گفت: از فردای پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، تقابل نظام سلطه با ایران آغاز شد.
ابراهیم سمندی بیان داشت: در همین راستا، دشمنان اسلام با به‏کارگیری جنگ سخت و با استفاده از تمام توان نظامی خود بر آن شدند تا اراده خود را به ملت ایران تحمیل کنند اما با رشادت جوانان این مرز و بوم و رهبری امام (ره) موفق به این امر نشدند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان افزود: دشمنان انقلاب با ورود به عرصه جنگ نرم و با استفاده از ابزارهای متفاوت و اهداف اقتصادی و استعماری سعی در تخریب هویت اسلامی و دینی کشور ما دارند و یکی از این موارد، استفاده از جریان گسترش مواد مخدر است.
وی تصریح کرد: کشور ما در همسایگی بزرگ‏ترین تولید کننده تریاک جهان و در مسیر ترانزیت مواد مخدر از آسیا به اروپا واقع بوده و همین امر سبب شده است تا اعتیاد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های جامعه ما مطرح شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان اظهار داشت:‌ پیشگیری از افتادن به ورطه اعتیاد علاوه بر تمهیدات اجتماعی، نیازمند افزایش آگاهی و توانایی فردی است.
سمندی بیان داشت: بدون شک نقش پرصلابت بسیج در عرصه‌های مختلف اعم از دفاعی، فرهنگی، علمی، سازندگی و عمرانی و ... بر هیچ‌کس پوشیده نیست و از طرفی، حفظ و ارتقای سلامت جهت توانمندسازی جوانان نیازمند جهادی عظیم است که حضور بسیج می‌تواند زینت‏بخش این حرکت باشد.
وی اظهار داشت: در همین راستا، بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان با حضور در نمایشگاه هفته دفاع مقدس با برپایی نمایشگاه پیشگیری از مصرف مواد مخدر سعی بر ارتقای آگاهی مردم نسبت به این پدیده شوم داشته و با راه‌اندازی دو غرفه به صورت مجزا و با استفاده از کارشناسان مجرب بسیجی خدمات خود را ارائه می‌کند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان گفت: غرفه نخست شامل پخش انیمیشن‌های تولید شده توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برای نوجوانان، پخش تصاویر مستند از کسانی که در دام اعتیاد گرفتار شده‌اند و نمایش پوسترهای هشداردهنده به جوانان است.
سمندی ادامه داد: غرفه دوم شامل معرفی مواد مخدر با استفاده از تابلوهای مواد و ارائه مشاوره توسط کارشناسان مجرب بسیجی، توزیع پمفلت‌های تهیه شده توسط بسیج سازندگی، نمایش کاریکاتور و نمایش تصاویر سیر مراحل مصرف کردن مواد است که در نهایت منجر به مرگ مصرف کننده می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول