اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

38باند تهیه و توزیع مواد مخدر در لرستان متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی، از ابتدای سال جاری تاکنون 38باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان شناسایی و متلاشی شد.

38باند تهیه و توزیع مواد مخدر در لرستان متلاشی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، سردار سرتیپ دوم کاظم علیزاده اظهار داشت: این باندها در زمینه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی و منهدم شده‌اند.
وی افزود: در اجرای این طرح که با هماهنگی مقام قضایی صورت گرفت، مقدار 623 کیلو و 509 گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط شد.
سردار علیزاده گفت: در این زمینه دو هزار و 181 نفر قاچاقچی ،تهیه و توزیع و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شده‌اند.
فرمانده انتظامی لرستان کشف 56 هزار و 936 عدد قرص و آمپول با 329 درصد افزایش کشفیات و توقیف 62دستگاه خودرو و موتور سیکلت با رشد 77 درصدی را از دیگر اقدامات و کشفیات نیروی انتظامی درمدت یادشده اعلام کرد.
وی کشفیات مذکو ررا حاصل تعامل و همکاری مردم با پلیس دانست و از شهروندان خواست در صورت مشاهده قاچاق و یا توزیع مواد مخدر مراتب را با پلیس 110 گزارش دهند و در این زمینه یار پلیس در جهت امنیت خود و جامعه باشند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول