اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی نایین خبر داد:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در نایین

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نایین گفت: در بازرسیهای انجام گرفته در نایین، بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در نایین
سرهنگ محمد علی یوسلیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در بازرسی‌های انجام گرفته توسط مأموران نیروی انتظامی در شهرستان بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: در این رابطه پنج نفر دستگیر و چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نایین تصریح کرد: این مقدار مواد مخدر در بازرسی‌های انجام گرفته در گلوگاه شهید شرافت نایین و ایست و بازرسی سه راهی چوپانان نایین کشف و ضبط شده است.
وی تصریح کرد: در این رابطه اشخاص دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
یوسلیانی افزود: این مقدار مواد از استان‌های شرقی کشور به منظور توزیع در مناطق مرکزی کشور در حال انتقال بوده که با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی توقیف شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به نقش‌های شوم دشمنان کشور و نظام اسلامی در آلوده کردن جوانان به این مواد افیونی، لزوم توجه و مراقبت بیش از پیش خانواده‌ها بر جوانان و نوجوانانشان بیش از پیش نمایان‌تر می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی نایین افزود: گلوگاه شهید شرافت نایین به دلیل قرار گرفتن در شاهراه اصلی عبور مرور شرق و جنوب کشور به مناطق مرکزی و تهران، یکی از محل‌های کشف و ضبط انواع مواد مخدر در استان و حتی در کشور است که کشفیات بسیار مهم و بزرگی در آن صورت گرفته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول