اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با اشاره به اینکه از زمان حضور آمریکا و کشورهای غربی در افغانستان، کشت مواد مخدر در این کشور افزایش یافته است، تأکید کرد: به اذعان بسیاری از کشورها، ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است

ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی مؤیدی با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از سه هزار و 700 شهید مبارزه با مواد مخدر گفت: متاسفانه امروز مواد مخدر یک تهدید جهانی و یک معضل پیچیده برای بشریت محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه ایران در همسایگی بزرگترین تولید کننده مواد مخدر دنیا یعنی افغانستان قرار دارد و تهدیدی بزرگ برای کشورمان محسوب می‌شود، اضافه کرد: دشمنان از مواد مخدر به عنوان ابزاری برای به فساد کشاندن جوانان ما استفاده می‌کنند.

مؤیدی اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران اسلامی با بهره‌گیری از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مبانی دینی از همان ابتدای انقلاب با ایجاد ساختار‌هایی محکم با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به مبارزه قاطع برخاسته است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و کشورهای غربی به بهانه مبارزه با تروریسم به افغانستان لشکرکشی کردند، خاطر نشان کرد: امروز ما با اطلاعات و مستندات دقیق، این را اثبات می‌کنیم که از زمان حضور این کشورها در افغانستان، تولید مواد مخدر در این کشور به چندین برابر رسیده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در جمع تعدادی از سفرا و دیپلمات های ایرانی سخن می گفت، تصریح کرد: آمریکا و کشورهای غربی به بهانه مبارزه با مواد مخدر، تولید این ماده افیونی را نه تنها کاهش ندادند، بلکه باعث افزایش چند برابری آن شدند.

مؤیدی اضافه کرد: این کشورها تلاش می‌کنند با انتقال هدفمند و تبدیل تریاک به کراک که یکی از مخرب ترین مواد شناخته شده برای بشر است، کشور و جامعه ما را تهدید کنند.

وی بر مبارزه قاطع و بی‌امان پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورمان با مواد مخدر تأکید کرد و گفت: به اذعان بسیاری از کشورهای دنیا، ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول