اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

کشف 6.8 تن مواد مخدر در فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با اقدام اطلاعاتی و تحقیقاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر، برای نخستین بار پس از ادغام نیروی انتظامی در استان فارس شش هزار و 800 کیلو مواد مخدر به ارزش 80 میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

کشف 6.8 تن مواد مخدر در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در هفت روز کار اطلاعاتی در سه مرحله اعضای دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان فارس شناسایی و 24 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.
سجادیان خاطرنشان کرد: از اعضای باند قاچاق مواد مخدر 17 نوع خودرو ضبط شده است.
وی اضافه کرد: اعضای باند قاچاق مواد مخدر محموله  خود را از سیستان و بلوچستان به مقصد استان هرمزگان برده و پس از فروش قسمتی از مواد مخدر قصد داشنتد از طریق استان فارس آن را به استان‌های تهران و قزوین منتقل کنند که با کار تحقیقاتی نیروی مبارزه با قاچاق مواد مخدر دستگیر و اعضای باند به مقامات قضایی این استان تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی فارس ابراز داشت: در شش ماه گذشته نیز 12 تن و 449 کیلو مواد مخدر در استان فارس کشف و ضبط شده، که تا بیست و پنجم شهریور ماه جاری یک‌هزار و 598 قاچاقچی و 9 هزار و 710 مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
سجادیان گفت: تعداد افراد دستگیر شده و افراد خرده‌فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب از رشد 78 و 26 درصدی برخوردار بوده است.
وی با تاکید بر اینکه ریشه اصلی جرائم شرارت و اختلاف خانوادگی مواد مخدر است، گفت: نیروی انتظامی استان فارس در راستای برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی با عوامل و دست‌اندرکاران تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت قاطع برخورد می‌کند.
سجادیان اضافه کرد: نیروی انتظامی قادر است ظرف مدت 48 و یا 72 ساعت تمام معتادان به مواد مخدر را جمع‌آوری کند، بنابراین برای حل معضل اعتیاد تعامل با متولیان و دستگاه‌های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش ضروری است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول