اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهریور ماه امسال صورت گرفت؛

کشف 1111 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: هزار و 111 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهریور ماه امسال در قم کشف شد.

کشف 1111 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، منوچهر طالبی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران میزان مواد مخدر کشف شده در شهریور ماه سال جاری را هزار و 111 کیلوگرم اعلام و اظهار کرد: حجم وسیعی از این کشفیات، مواد مخدری هستند که در مسیر‌های مبادلاتی استان کشف شده است.
وی افزود: از اول شهریور ماه جاری تا پایان روز 27 شهریور، هزار و 111 کیلوگرم انواع مواد مخدر، از سه باند قاچاق مواد مخدر کشف و ضبط شده است و در این رابطه 11 قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با اشاره به انواع مواد مخدر کشف شده، افزود: 65 درصد مواد کشف شده را تریاک، 25 درصد حشیش، هشت درصد گراس و 12 درصد را هم سایر مواد مخدر تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه طرح عملیاتی والعادیات هشت به زودی در قم اجرا می‌شود، افزود: تلاش پلیس و حمایت‌های قضایی توانسته است قدم‌های چشمگیری در زمینه مبارزه با مواد مخدر بردارد و در راستای ارتقا امنیت اجتماعی استان موثر باشد.
طالبی با اشاره به تعداد دستگیرشدگان در رابطه با مواد مخدر، گفت: دو درصد افراد دستگیر شده را، افراد دارای  فوق‌لیسانس، دو درصد لیسانس، 13 درصد دیپلم، 49 درصد سیکل، 24 درصد ابتدایی و 10 درصد را افراد بی‌سواد تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول