اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد؛

حضور زنان در نمایشگاه دفاع مقدس برجسته است

خبرگزاری فارس: مدیر امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور زنان و دختران کهگیلویه و بویراحمدی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس این استان برجسته است.

حضور زنان در نمایشگاه دفاع مقدس برجسته است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مریم گشتاسبی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امور بانوان استانداری برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه هفته دفاع مقدس همکاری خوبی با سپاه فتح این استان داشت، گفت: قبل از شروع هفته دفاع مقدس جلسات هم‌اندیشی توسط امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این جلسات بر نحوه حضور گسترده بانوان تاکید فراوان شد.
این مسئول عالی امور بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امور بانوان برنامه‌های بسیاری را در این هفته در دستور کار خود قرار داد و از نخستین ساعات شروع هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه‌های مختلف فضا را به سوی جبهه و جنگ و دفاع مقدس سوق داد.
گشتاسبی به نصب پوستر و بنر در سطوح مختلف و در شهرها و بخش‌ها و همچنین محیط ادارات خبر داد و افزود: در همه ادارات بانوان شاغل به صورت خودجوش در معنوی جلوه دادن فضای اداری پا به پای مردان فعالیت داشته که امروز به وجود چنین بانوان با بصیرتی در کهگیلویه و بویراحمد افتخار می‌کنیم.
وی با ابراز خوشحالی از برگزاری باشکوه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور مثال‌زدنی خانواده‌ها در این نمایشگاه عنوان کرد: در سال‌های گذشته چنین نمایشگاهی در مرکز شهر برگزار می‌شد که استقبال از این نمایشگاه با توجه به بعد مسافت زیاد در نوع خود شگفت‌انگیز و قابل توجه است.
این مسئول قرار گرفتن دو عرصه جنگ نرم و سخت در کنار یکدیگر را از بارزترین خصوصیات این نمایشگاه دانست و متذکر شد: چنین تقارنی موجب بصیرت‌افزایی بیشتر شده و جوانان پی خواهند برد که دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی تنها به حمله نظامی متوسل نشده و تهاجم فرهنگی را نیز به‌ عنوان مهم‌ترین گزینه براندازی وارد عرصه کارزار می‌کند.
مدیر امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تبیین دیگر برنامه‌های این مدیریت تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله برای دهه کرامت و همچنین روز ملی دختر تدارک دیده شده که با همکاری دستگاه‌های فرهنگی این استان سعی بر برگزاری برنامه‌های کارآمد و در خور شان جوانان مسلمان و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمدی به خصوص دختران داریم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول