اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری خبر داد:

حضور بانوان کونگ‌فوکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری از شرکت بانوان کونگ‌فو کار این استان در مسابقات کشوری خبر داد.

حضور بانوان کونگ‌فوکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور
زینب قوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری با 10 بانوی کونگ‌فو کار در این مسابقات شرکت می‌کند.
وی افزود: این مسابقات با شرکت بانوان کونگ فو کار سراسر کشور در فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.
قوامی شرایط کونگ‌فو کاران این استان را در آستانه مسابقات قهرمانی کشور مطلوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: کونگ فو کاران چهارمحال و بختیاری تمرینات بسیار منظمی را پشت سرگذاشته و هم‌اکنون از نظر روحی و جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارند.
رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برهمین اساس ورزشکاران این استان از دو هفته پیش تمرینات بسیار منظم خود را زیر نظر مربیان مجرب آغاز و آماده شرکت در مسابقات قهرمانی کشور رده سنی جوانان هستند.
وی مشکل مالی و نبود اسپانسر را از مهم‌ترین مشکلات فراروی این هیئت برشمرد و گفت: کمبود اعتبارات و منابع مالی مانع از اعزام ورزشکاران این استان به مسابقات قهرمانی در سطوح مختلف شده است که این مسئله موجب شده تا بازیکنان این تیم در رویارویی با دیگر حریفان نتوانند آنگونه که شایسته این استان است مقام و عنوان کسب کنند.
قوامی با بیان اینکه در استان چهارمحال و بختیاری استعدادهای بیشماری وجود دارد، گفت: در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات لازم برای حضور قدرتمند ورزشکاران در سطح مسابقات مختلف امیدواریم این بازیکنان بتوانند آنگونه که شایسته این استان است برای این استان افتخارآفرینی داشته باشند.
وی با اشاره به برنامه‌های فراروی این هیئت در راستای ارتقای سطح ورزش کونگ‌فو بانوان، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و شرکت در مسابقات مختلف کشوری از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌روی این هیئت به‌شمار می‎رود.
مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان کشور رده سنی جوانان از ششم لغایت هشتم مهرماه جاری در فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول