اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

قوانین محیط زیست ارشادی و نظارتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: قوانین موجود در زمینه حفاظت از محیط زیست حالت ارشادی و نظارتی دارد و تمام مردم و مسئولان باید با اجرای این قوانین در این زمینه تلاش کنند.

قوانین محیط زیست ارشادی و نظارتی است
احمدرضا لاهیجان‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تمام مردم و ذی‌نفعان موجود در جامعه باید از محیط زیست و منابع زیست محیطی حفاظت کنند، اظهار داشت: امروزه قوانین محیط زیست در سطوح مختلف محیط زیست انسانی، طبیعی، امور نظارتی، آموزشی و امور ارتباطی اجرا می‌شود.
وی به نقش مردم در راستای ارتقا و ساماندهی وضعیت محیط زیست کشور اشاره کرد و افزود: ارتقای وضعیت محیط زیست ایران به عنوان کشور دارای رتبه نخست منطقه و دست‌یابی به استاندارد‌های ملی و جهانی در این زمینه به مشارکت و همکاری تمام مرد نیاز دارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی این موضوع میان شهروندان موجود در جامعه تصریح کرد: تمام قوانین موجود در حوزه محیط زیست حالت ارشادی و نظارتی دارد و اجرای ویژه این قوانین به فرهنگ‌سازی مناسب آن میان اقشار مختلف جامعه بستگی دارد.
وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در زمینه موضوعات محیط زیست باید افزایش یابد، اضافه کرد: مسئولان باید با استفاده از ابزار‌های مناسب در زمینه موضوعات زیست محیطی اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام بدهند و در راستای افزایش دانش و آگاهی‌های زیست محیطی مردم تلاش کنند.
لاهیجان‌زاده با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی موجود در سطح اصفهان باید در راستای حفاظت از محیط زیست تلاش کنند، تاکید کرد: تعادل بخشیدن به محیط زیست طبیعی و انسان ساخت استان به تلاش، همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی موجود در استان نیاز دارد.
وی به اهمیت نقش دانشگاه‌ها در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه‌ها باید با ارائه موضوعات زیست محیطی به دانشجویان و اطلاع‌رسانی در این زمینه به منظور حمایت از طرح‌های زیست محیطی اقدامات لازم را انجام بدهند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول